kazary schreef:Ik ben het met Flosje eens.
Ik ben namelijk geen Wilders aanhanger. Vind het echt een engerd.
Maar wat is het alternatief waar je op kunt stemmen?
Ja wat slappe hap die onze centen opmaakt, maar alles maar heen laat tutten met inderdaad de kop heel ver in het zand.
En als het hier ooit eens te erg wordt, hebben die wel een prive vliegtuig naar betere oorden. En zitten wij met gebakken peren, waar slap Den Haag niets aan durft te doen.
Bang dat het hen net zo af gaat als Fortuin.
In die zin is Wilders wel een vent met ballen, hij steekt zijn hoofd erg ver boven het maaiveld uit.
Misschien op de verkeerde manier, maar soms moet je ook wel eens overdrijven om mensen een klein beetje wakker te schudden.
Een klein beetje na te laten denken in Den Haag dat het genoeg is met crimineel gedoe en mensen die te lui zijn om te leren of te werken.
Dan wordt er hier in het topic gezegd dat wilders aanhang niet nadenkt, maar persoonlijk denk ik juist dat juist veel andere niet nadenken, Want het slappe gedoe van de laatste jaren heeft ons in ieder geval geen beter Nederland gegeven.
Dan heb jij ergens onder steen gewoond de afgelopen jaren, want na het laatste kabinet Kok zijn er tal van forse maatregelen genomen op de gebieden die jij noemt.