sarabande schreef:
Nog een poging, het zou fijn zijn als de speculaties over Nathalee in het andere topic kunnen worden voortgezet, die zijn hier off topic.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:
sarabande schreef:Sim0ne schreef:Ik vraag me af hoeveel dit met privacy te maken heeft, hij vertelt vrijwillig aan deze mensen hoe het zit, hij laat ze zelf toe / binnen zeg maar. Als hij niks wil vertellen hoeft hij dat ook niet te doen, maar hij wil het dus wel kwijt...
Hij wil gewoon opscheppen, een naar snoevertje is het die over lijken van meisjes gaat maar zichzelf super vindt.
Telkens als de politie hem weer laat lopen groeit die ego alleen maar en verhard hij nog meer.
Het wordt dus tijd dat hij niet meer op de maatschappij losgelaten wordt.
Sim0ne schreef:Bodemloos is een term die ik ken uit de wereld van de pleegkinderen (daar zitten mijn ouders in). Kinderen die teveel ellende gehad hebben (om het maar even kort te stellen) worden bodemloos.. Ze hechten zich aan niemand, willen aandacht en maakt ze niet uit of het goed of kwaadschiks verkregen wordt (schelden, dingen vernielen etc.). Deze kinderen komen eigenlijk altijd terecht in een tehuis, omdat ze niet kunnen functioneren in een gezinssituatie. Deze kinderen/mensen kunnen zich dan ook niet inleven in anderen, en doen alleen wat goed voor henzelf is. Nou zal Joran het dan in mindere mate hebben, maar het zelfgerichte en niet inleven in andere komt wel overeen..[/quote]Mariska_28 schreef:Bedankt voor je antwoord. Is dit te vergelijken met bodemloos zijn? Want dat komt door verwaarlosing/mishandeling in de jeugd. Ik bedoel te zeggen, is hij zo geboren, of zo gemaakt? Wat denk jij?
Ik weet niet wat je bedoelt met bodemloos zijn? Ik denk persoonlijk dat dit bij hem wel aangeboren is. Maar daar is de psychologie nog niet helemaal uit, welke dingen nou aangeboren zijn en wat door de opvoeding komt, en in welke verhoudingen. Bij hem lijkt het echter vrij diep te zitten en kan hij dit juist blijkbaar bij mensen die dichtbij hem staan verbergen door zijn opvoeding (hij weet ergens wel 'hoe het hoort').
Petulan schreef:Ik vind de titel zo jammer trouwens.. Het zijn geen Thaise prostituees, maar Thaise vrouwen die tot prostitutie gedwongen worden. Misschien zeikerig, maar ik vind het een beetje oneerbiedig.
En inderdaad: Die vader van Joran heeft net zoveel bloed aan zn handen als Joran!!
Petulan schreef:Ik vind de titel zo jammer trouwens.. Het zijn geen Thaise prostituees, maar Thaise vrouwen die tot prostitutie gedwongen worden. Misschien zeikerig, maar ik vind het een beetje oneerbiedig.
Chrisje92 schreef:Hier hebben wij het vandaag nog over gehad bij maatschappijleerHet is stom dat ze niet nog even hebben gewacht met dit naar buiten te brengen, omdat ze nu waarschijnlijk weer te weinig bewijs hebben om hem te veroordelen.
Ik weet alleen niet of dit weer valt onder uitlokking, weet iemand dat? Want bij Natalie mochten De Vries' beelden niet worden gebruikt omdat er sprake was van uitlokking.
Imo is dat nu weer zo..