sex sells avro

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_danieke_

Re: sex sells avro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 18:41

het is in de krant enzo ook wel anders vertelt dat dat meisje het deedt voor een drankje. dat was dus niet zo. en ik ken het meisje ook ( ik woon ook in goor ( maar heb het nog nooit gedaan Knipoog ) en ze zegt dat ze er spijt van heeft maar iedereen die haar kent weet dat dit niet de laatste x was . en ook vindt ik het van die moeder heel dom ik vind dat ook een groot deel aan de moeder ligt!
waar ik wel tegen ben is dat er staat JONGEREN uit goor, maar er zijn ook zat mensen die zich normaal gedragen Schijnheilig

Imitador

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 18:47

Ben ik soms de enige die het wél kwalijk vind als sex en liefde van los van elkaar staan, ook al kies je daar allebei voor? Niet dat ik denk dat ik andere mensen zoiets op kan leggen, maar vind het evengoed wel erg....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:10

Dat vind ik niet erg, maar het moet wel van beide kanten vrijwillig zijn..

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:13

pfff toen ik 12 was, speelde ik met hele andere dingen!
en echt geen jongens hoor!

ik vind het ook echt niet meer normaal (en dan te bedenken dat ik zelf pas 20 ben)
Maar soms heb ik echt het gevoel dat ik al oud ben.
ik heb ook zeker dingen uitgevreten met jongens, maar toen was ik wel al een stukkie ouder Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:33

Ik heb ook het gevoel alsof ik oud ben hoor.. ben 18. Maar als je ziet wat kinderen tegenwoordig al allemaal veel te vroeg uitvreten...

sopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:37

Ik vind wel dat er een onderscheid gemaakt moet worden tussen iets wat 'normaal' is en iets wat 'gebeurd'. Het gebeurt inderdaad dat meisjes van 12-13 ontmaagd worden, maar als je het mij vraagt is dit in de verste verte niet 'normaal'.
Nou vind ik wel dat er verschillen kunnen zijn in iemand van 12-13, sommige kinderen zijn nou eenmaal veel eerder volwassen, daarmee bedoel ik niet alleen kwa innerlijk, maar ook kwa uiterlijk. Hierbij komt wel dat het gemiddelde kind van 12-13 hier niet aan voldoet en daarmee dus ook nog echt een kind is.
Wel vind ik het erg zorgwekkend dat er inderdaad geen onderscheid meer wordt gemaakt tussen liefde en lust. Tegenwoordig gebeurt het zo vaak dat jonge kinderen al met wisselende contacten seksuele gemeenschap hebben gehad. Dit vind ik zo jammer, want lust is juíst het hoogtepunt van liefde.

Ondanks dat het vaak voorkomt dat jonge kinderen al sex hebben vind ik het enorm shocking dat dit allemaal maar normaal wordt gevonden. Nog erger vind ik dat er ook zo over wordt gepraat dat het net lijkt alsof sex hebben net zoiets als een hamburger eten is? Waar zijn we in godsnaam mee bezig?!?!?!?!

Ik denk trouwens ook dat dit soort dingen veel met intelligentie te maken hebben. Ik geloof ook dat uit veel onderzoeken ook blijkt dat dit soort dingen vaker voorkomen op het VMBO en lager. Dit heeft hier verder niet zo veel mee te maken.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:39

Juul schreef:
Ik heb ook het gevoel alsof ik oud ben hoor.. ben 18. Maar als je ziet wat kinderen tegenwoordig al allemaal veel te vroeg uitvreten...

Maar is dat niet altijd zo? Iedereen vind de generatie die achter zichzelf komt anders, en vooral slechter dan op allerlei vlakken. Tien jaar geleden klaagden 'de mensen' ook over de jeugd, en zie: jij en ik (18 jaar ondertussen al) zijn ook prima terecht gekomen, toch?.

Wat overigens niet betekent dat ik dit soort dingen normaal vind of goedkeur, integendeel. Er moet imo zeker iets aan gedaan worden. Maar dat eeuwige geklaag over de 'jeugd van tegenwoordig' helpt daar niks aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:54

Jahoor dat klopt idd. Ja

Ach dat mensen sex hetzelfde als een hamburger eten vinden kan ik me niet zo druk om maken, als je het zo ziet? Mensen blazen het ook wel een beetje op hoor. Knipoog

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:00

In de FHM staat een heel mooi stukje over liefde en seks tegenwoordig..

liefde is liefde

sex is sex

voor degene die een vriend hebben die de FHM leest, laatste pagina;s ergens, ik kan me helemaal vinden in dat stukje,,,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:17

FHM? Bloos

Vind dat kleine stukje wat je typte wel kloppen idd. Clown

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 23:10

For him magazine (maar het heet echt gewoon FHM)
Maar is ook leuk voor vrouwen Bloos
vooral de verhalen achterin Haha!

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 13:35

Heeft die fhm ook een site ? Zodat je lid kan worden (A)

Petraa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 23:40

Ik moet toevallig voor school een essay schrijven over het seksuel moraal onder
jongeren, toen ik dit zag schrok ik wel een beetje. Maar het is volgens mij niet
de meerderheid die er zo over denkt, het zal ook aan de buurt en je opvoeding liggen
denk ik.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 15:10

Ik denk niet dat dit zo is bij iedereen, je kon in de aflevering wel zien wat voor "jeugd" ze eruit gepikt hadden, toch wel een extreem soort..

Ik hoor bijna nergens dat meisjes van 12/13 al seks hebben, ken niemand die dit heeft gedaan. Het is allemaal erg opgeblazen vind ik, niet alle jongeren zijn zo tegenwoordig.

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 15:31

ik kan deze serie niet vinden om terug te kijken.. heeft iemand een link misschien?