Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niniane schreef:Wat ik mij eigenlijk afvraag, moet Bush nu gedwongen aftreden of doet hij het vrijwillig? En mocht hij zich geen kandidaat meer stellen?
Veirl schreef:Ik zeg alvast SORRY want het staat waarschijnlijk al duizenden keren in het topic, maar wanneer is ongeveer de uitslag vannacht?
Lara_ schreef:Eindelijk is het zoverNet als vier jaar geleden blijf ik ook vandaag weer wakker.
Ik hoop wel op een betere uitkomst dit keer
Myrthe1 schreef:Je vergeet dat Clinton die verhouding (en!) had met medewerkers op het werk, ik weet niet of Nederlanders het prettig zouden vinden als bleek dat 1 van onze leiders het met de stagiares aanlegt..........
Mystica schreef:En ik op McCain
Storm76 schreef:Mystica schreef:En ik op McCain
Is dat een verassing? Of wist je dat al?
Storm76 schreef:Geen idee of het al is genoemt, maar op deze site kan je zelf uitzoeken op wie je zou moeten stemmen als je uit de USA komt. Kost slecht 3 minuutjes tijd.
Zelf kom ik behoorlijk dicht bij Obama uit.
http://www.electoralcompass.com/
Pel schreef:sarah_m schreef:Tsjaa eigenlijk allebij niet.. Ze zijn allebij voor doodstraf, het vrij dragen van geweren en tegen homohuwelijk.
Maar als ik echt MOEST kiezen dan wel Obama, want ik vind Sarah Palin 100X niks, obama is jonger en heeft een dus wat betere blik op wat er zich nu afspeeld en mc cain maakt alleen maar reclame door obama af te zeiken, voor mij staat dat gelijk aan dat hij dus duidelijk niks goeds over zich zelf kan zeggen. Van een ander afkraken word je zelf niet beter, nee tegenovergesteld
Daar heb je wel gelijk in..Jammer dat ze er allebei zo overdenken, had ik niet van Obama verwacht..ook gezien zijn achtergrond.
Aranel schreef:Mee eens
Ondanks dat ben ik wel voor Obama. Een zwarte president lijkt me beter voor Amerika, en ook zijn ideeën lijken me goed voor de VS. En bovendien lijkt het me een hele aardige kerel(hoewel, dat lijkt Marijnessen van de SP me ook, en ik ben het totaaaal niet met hem eens
)
xKatleentjex schreef:Storm76 schreef:Geen idee of het al is genoemt, maar op deze site kan je zelf uitzoeken op wie je zou moeten stemmen als je uit de USA komt. Kost slecht 3 minuutjes tijd.
Zelf kom ik behoorlijk dicht bij Obama uit.
http://www.electoralcompass.com/
"U staat het dichts bij Obama"
"U staat het verst van McCain".
Welja dat lijkt me dus duidelijk nu.