Wat het vage is, dat gesprek heb ik toen rond 4 uur nog gehoord.
Was ene Otto van 19 jaar.

Ooh verschrikkelijk zeg.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik geloof dit niet omdat:
- Die mensen niet te horen zijn op de achtergrond.
- Hij verwijst naar een krant waarin zijn dood is aangekondigd. Niemand heeft kunnen achterhalen welke krant dat is.
- Het roddelcircuit zijn identiteit allang had achterhaald als het echt was.
- Hij noemt de kanker niet bij soortnaam.
- Bij de vraag 'Kom je spoken?' vergeet hij zijn huilrol even.
- Volgens medische bronnen is de erfelijkheid van kanker maar in 5% van de gevallen aan te tonen. Het is onwaarschijnlijk.
WildWings schreef:MarvanTom schreef:Van mij krijgt hij ook het voordeel van de twijfel, maar die twijfel begon al vrij snel.
"ik ben hier met veel vrienden". "Laat ze eens horen dan", (ff eigen vertaling) , maar Otto wilde alleen maar een plaatje aanvragen...
Mja...
En als het echt zo is dat je nog maar 10 uur te leven hebt, een radioprogramma opbelt en in eerste instantie niet serieus genomen wordt en er wordt gevraagd of je vrienden vrolijk willen gillen op de achtergrond... zou jij dat dan aan je vrienden vragen? Hoe stel je je dat precies voor? "Hee jongens, willen jullie je even laten HOOOREN daar? Whoeeee! Ik heb nog maar 10 uur te leven, whooeee!"
suze_ schreef:het lijkt wel of het steeds meer de tendens wordt...
iemand is schuldig (leugenaar) totdat onschuld (waarheid)bewezen is.
vind dat een zeer kwalijke zaak
manie schreef:suze_ schreef:het lijkt wel of het steeds meer de tendens wordt...
iemand is schuldig (leugenaar) totdat onschuld (waarheid)bewezen is.
vind dat een zeer kwalijke zaak
Geen tendens.
Het heeft te maken dat je door gebeurtenissen in je leven je je naïviteit wel verliest...
En ja dan geldt vanzelf je moto 'eerst zien, dan geloven'
_Nelleke_ schreef:Suze_, netjes verwoord hoorMaar het is hier toch geen zaak van winnen of verliezen?
Ik wacht liever de waarheid af voordat ik mijn reactie t.o.v. Otto plaats, tot die tijd ben ik sceptisch
Karin schreef:Nogmaals: het is NIET dat hij een einde aan zijn leven maakt met alcohol en drugs.
Het euthanasiemoment was gepland voor over 10 uur (op het moment van het telefoongesprek). Hij was op dat moment alleen met alcohol en drugs aan het experimenteren omdat hij dat de afgelopen jaren nooit kon vanwege zijn ziekte en wilde weten hoe het voelde.
Cayenne schreef:Zeker weten.. Ben er nog steeds stil van.
Hij was er wel erg rustig onder.