Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jameyskatje schreef:mijn moeder zei dat wilders falliet is :S ??? weet iemand daar iets over??
Sundancer schreef:Ja die is vandaag wel erg goed bezig vind ik.
geerke schreef:wilders is de beste debater van de hele tweede kamer...
(vind ik)
geerke schreef:wel grappig nova/den haag vandaag heeft normaal 500.000 kijkers,gisteren meer dan een miljoen....en dan wel een live-debat eruitgooien om plaats te maken voor reclame en lingo enzo
Anoeska schreef:geerke schreef:Of je nou voor of tegen Wilders bent, dit kan je bijna niet menen. Hij geeft op geen enkele vraag antwoord. Hij geeft geen argumenten. En is eigelijk doorlopend bezig om z'n mededebaters zwart te maken op basis van zijn mening. Hij heeft duidelijk in het begin van het debat standpunten, en is op geen enkele manier bereid om daarvan af te stappen. Da's geen debatteren, da's gewoon voor je uit praten.wilders is de beste debater van de hele tweede kamer...
(vind ik)
geerke schreef:wilders is de beste debater van de hele tweede kamer...
(vind ik)
MISTRAL94 schreef:Hoe moet je een debat voeren als iedereen achter elkaar weg kruipt?
Ze durven notabene niet eens meer hun eigen mening te geven ze blijven als een kudde achter elkaar aanlopen.
geerke schreef:geerke schreef:wilders is de beste debater van de hele tweede kamer...
(vind ik)
ik zei toch ,vind ik,dat wil nog niet zeggen dat het zo is....
Anoeska schreef:geerke schreef:wilders is de beste debater van de hele tweede kamer...
(vind ik)
Of je nou voor of tegen Wilders bent, dit kan je bijna niet menen. Hij geeft op geen enkele vraag antwoord. Hij geeft geen argumenten. En is eigelijk doorlopend bezig om z'n mededebaters zwart te maken op basis van zijn mening. Hij heeft duidelijk in het begin van het debat standpunten, en is op geen enkele manier bereid om daarvan af te stappen. Da's geen debatteren, da's gewoon voor je uit praten.
Citaat:Of je nou voor of tegen Wilders bent, dit kan je bijna niet menen. Hij geeft op geen enkele vraag antwoord. Hij geeft geen argumenten. En is eigelijk doorlopend bezig om z'n mededebaters zwart te maken op basis van zijn mening. Hij heeft duidelijk in het begin van het debat standpunten, en is op geen enkele manier bereid om daarvan af te stappen. Da's geen debatteren, da's gewoon voor je uit praten.
haffilover schreef:Ik heb hem net gezien, fitna. En hij heeft zo gelijk. Laat ze maar lekker terug naar hun land gaan. Als ze problemen met homo's hebben, dan gaan ze maar weg. Die lui zijn zo gestoord... Weekje geleden is er weer een meisje verkracht door zo'n moslim. En ik heb genoeg ervaring met die moslims om te weten dat ze zo gek als een deur zijn.