Britty schreef:Nou....daar gaat de theorie over hoog opgeleiden dan weer...
Het is geen theorie. Het zijn percentages.
katiavl schreef:Vraag me dan af, wij jij ziet als boosdoener wanneer mensen sterven door passief roken?
DAt is niet aan te tonen. Roken vergroot risico op longkanker aanzienlijk. MAar mensen die nooit in de buurt van rook komen, krijgen ook wel eens longkanker. Je kunt niet aantonen wat de oorzaak van kanker is. Als er al een oorzaak is.
naadje24 schreef:tamorka schreef:AFgezien van gezondheid, je zit gewoon ongegeneerd te stinken in de nabijheid van andere mensen, als je rookt. Het is net zo iets als scheten laten.
ik heb nog nooit in mijn leven zo oenige vergelijking gelezen
er zijn zat mensen die stinken die niet roken! waar halen hun dan het recht vandaan om mij misselijk te maken?
ik rook maar heb nog nooit iemand horen zeggen dat ik stink en nu heb ik toch behoorlijk eerlijke vrienden waarvan een aantal die niet roken!
Waarom is dat een oenige vergelijking? Er zijn zat mensen die inderdaad op een andere manier stinken. En uit mijn reacties kun je goed afleiden dat ik dat net zo goed aso vind. Ik vind dat zij ook niet het recht hebben om jou of iemand anders op wat voor manier dan ook misselijk te maken.
Stinken is stinken. Roken, scheten laten, je onvoldoende wassen, geen deo gebruiken (zweetlucht) etc. Allemaal ZEER onaangenaam om te ervaren.... ik loop er voor weg. Ik denk dat meer mensen dat doen.
naadje24 schreef:[
ja en als ik ga slapen gaan mijn rokerige kledingstukken in de was en trek ik de volgende dag schone aan en is mijn slaapkamer ook rookvrij en heb ik net zulke mooie dromen aangezien de rook in mijn longen zit en niet in mijn hersenen en droom ik van een zeikvrije wereld waar mensen niet zo kinderachtig doen en elkaar nog respecteren
Dan trek je zeker wel elke dag schone kleren aan>? Ook nog leuk gedroomd trouwens vannacht by the way?