Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NehnaDagmar schreef:Ik schaam me echt dat Widers zoveel stemmen heeft gekregenHoe kun je in hemelsnaam een anti-islamieten (mensen) beleid voeren????
nienke1208 schreef:Zou never nooit niet op PvdA stemmen, aangezien Kabinet Balkenende de rotzooi op heeft kunnen ruimen van de PvdA...
Ik hoop zo dat PvdA er niet bij komt!!
NehnaDagmar schreef:Maar voel je je serieus niet veilig door de Islamitische mensen die hier in Nederland wonen?
NehnaDagmar schreef:Maar voel je je serieus niet veilig door de Islamitische mensen die hier in Nederland wonen?
NehnaDagmar schreef:Goed Faye, dan noem je ook wat. Ik ben er ook zeker voor dat alle criminele allochtonen per direct het land uitgezet moeten worden. Maar er leven hier zóveel islamieten die geen vlieg kwaad doen, die meehelpen aan de samenleving en die haast niet terug kúnnen naar hun eigen land. En sorry, dan vind ik het echt vreselijk onmenselijk om tegen die mensen een anti-beleid te voeren..
Whiz schreef:NehnaDagmar schreef:Goed Faye, dan noem je ook wat. Ik ben er ook zeker voor dat alle criminele allochtonen per direct het land uitgezet moeten worden. Maar er leven hier zóveel islamieten die geen vlieg kwaad doen, die meehelpen aan de samenleving en die haast niet terug kúnnen naar hun eigen land. En sorry, dan vind ik het echt vreselijk onmenselijk om tegen die mensen een anti-beleid te voeren..
Dat kan niet.. het zijn nederlanders.. die kun je niet zomaar het land uit zetten!!!!!
NehnaDagmar schreef:Goed Faye, dan noem je ook wat. Ik ben er ook zeker voor dat alle criminele allochtonen per direct het land uitgezet moeten worden. Maar er leven hier zóveel islamieten die geen vlieg kwaad doen, die meehelpen aan de samenleving en die haast niet terug kúnnen naar hun eigen land. En sorry, dan vind ik het echt vreselijk onmenselijk om tegen die mensen een anti-beleid te voeren..
roossie22 schreef:NehnaDagmar schreef:Goed Faye, dan noem je ook wat. Ik ben er ook zeker voor dat alle criminele allochtonen per direct het land uitgezet moeten worden. Maar er leven hier zóveel islamieten die geen vlieg kwaad doen, die meehelpen aan de samenleving en die haast niet terug kúnnen naar hun eigen land. En sorry, dan vind ik het echt vreselijk onmenselijk om tegen die mensen een anti-beleid te voeren..
maar vcoor zover wilders aangeeft is het ook niet zo dat het een anti-allochtonen beleid is hoor....
hij is voor strengere aanpak en ja idd de lastposten terug sturen naar land van herkomst, maar het is echt niet zo dat iedereen die op wilders stemt anti-alles-wat-allochtoon is.
al ben ikwel van mening dat door een behoorlijk deel van( met name de marokkanen en ook steeds met de oostblokkers) de allochtonen een onveilig gevoel bij mij veroorzaakt.
ik ga op koopavond al niet eens utrecht meer in om te winkelen door deze doelgroep, dus wat dat betreft sta ik zeker achter een zéér streng beleid richting deze etters
Whiz schreef:
neeeeeeh, Die lastposten zijn nederlands. Die zijn hier geboren en hebben dus nederland als land van herkomst!! Wat hij zegt dat KAN niet eens.
roossie22 schreef:Whiz schreef:
neeeeeeh, Die lastposten zijn nederlands. Die zijn hier geboren en hebben dus nederland als land van herkomst!! Wat hij zegt dat KAN niet eens.
die lastposten hebben vaak nog wel een dubbele nationaliteit, als dát eraf is, zijn het idd nederlanders als zij daarvoor kiezen. kiezen zij daar niet voor, zijn het dus geen nederlanders en mogen ze van mij berecht worden naar de maatstaven in het land waarvan zij de nationaliteit hebben.
MarianneR schreef:Ik zeg echt niet dat alle islamieten het land uitgezet moeten worden ofzo (is trouwens ook onmogelijk) maar ik vind het geen goede zaak dat ze zich zo afzonderen, eigen ziekenhuizen (islamitische) willen etc. Beetje aanpassen kan geen kwaad, we wonen nou eenmaal in nederland en daar zijn geen islamitische ziekenhuizen, dat weet je als je hierheen komt. En dan vraag ik me werkelijk af waarom dat nou moet...