Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:mysa schreef:De zot wenst nu importheffingen van 50% voor de EU. Ingaande per 1 juni.
Ik moet er wel om lachen, echt niemand is meer echt onder de indruk van die pipo inmiddels.
VuurVleugels schreef:_San87_ schreef:
Ik moet er wel om lachen, echt niemand is meer echt onder de indruk van die pipo inmiddels.
Nou, de goudprijs stijgt alweer eventjes, dus er zijn toch wel wát mensen zenuwachtig... Hij stijgt niet absurd hard, toegegeven, maar toch. Omdat goud toch vaker een go-to is van meer conservatieve mensen kan je dus wel zeggen dat het de conservatieve tak warm onder de voeten wordt momenteel. Al is dat zo in een snel bokt berichtje natuurlijk wel wat kort door de bocht.
nikkel schreef:De rentes op obligatieleningen zijn aan het stijgen gekoppeld aan de belastingplannen geeft dat heel slechte vooruitzichten. Trump blaaast de amerikaanse economie van binnenuit op.
VuurVleugels schreef:nikkel schreef:De rentes op obligatieleningen zijn aan het stijgen gekoppeld aan de belastingplannen geeft dat heel slechte vooruitzichten. Trump blaaast de amerikaanse economie van binnenuit op.
Wat ik me dan afvraag... Die hele slechte vooruitzichten, is dat alleen voor de VS, of ook voor ons?
mylittlejoy schreef:Is het al tijd voor de 25th amendment? Volgens trump komen de internationale studenten naar harvard voor zogenaamde remedial math, omdat ze 2+2 niet kunnen optellen:
https://x.com/factpostnews/status/19259 ... 08827?s=19