Swah schreef:Dat lijkt me wel, via vermindering van de energiebelasting. Je uiteindelijke jaarafrekening wordt ermee verlaagd.
Ah, zo....
Ach, voor mij maakt het toch niet uit, krijg meestal toch terug eind van het jaar op de afrekening. Zelfs nu ik het voorschot bijna gehalveerd heb afgelopen herfst, ga ik volgens de schattingen van de app van mijn leverancier behoorlijk wat terug krijgen, waarschijnlijk dus ook door de vermindering van de energiebelasting die in december aangekondigd is. En ik probeer zuinig om te gaan met m'n stroom en gas verbruik.
Maar ik kan best snappen dat veel mensen het geld gewoon nu "contant" nodig hebben om achterstallige rekeningen te kunnen betalen.
ik heb echt heel hard nieuwe kleding nodig, dat stel ik al zeker een half jaar uit vanwege alle onzekerheden (en ook zonder dat ik kleding heb gekocht sta ik er nu financieel slechter voor als een half jaar terug). Gisteren ben ik wezen neuzen bij Bon Prix, er liggen wat leuke spulletjes in mijn winkelmandje, ik hoef alleen nog maar op het knopje kopen te klikken zodra het geld op de rekening staat
ZIN IN! Heerlijk als ik straks ook weer een beetje waardig over straat kan lopen. Fijn dat de overheid hier vaart achter heeft gezet en ermee bezig is! Ik ben happy en gerust gesteld, het gaat vast goed komen