Volgens de advocaat kwam hij net uit zijn werk en wilde gewoon graag naar huis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Een prachtige documentaire gezien "vertrouwelijk" van en over de geliefde van Peter de Vries en hun diepe liefde. Ik ben erg onder de indruk van deze mooie, lieve en intelligente vrouw en ook over een hele lieve Peter in die relatie. Terecht dat ze dit verhaal vertelt nu zodat ze straks spreektijd krijgt tijdens het proces.
Ik ben erg onder de indruk .
pien_2010 schreef:Een prachtige documentaire gezien "vertrouwelijk" van en over de geliefde van Peter de Vries en hun diepe liefde. Ik ben erg onder de indruk van deze mooie, lieve en intelligente vrouw en ook over een hele lieve Peter in die relatie. Terecht dat ze dit verhaal vertelt nu zodat ze straks spreektijd krijgt tijdens het proces.
pien_2010 schreef:Inderdaad afschuwelijk. Het laat me niet los vandaag. Dan vlucht je als jong meisje voor de Taliban naar Nederland, vervolgens praat je vloeiend de taal en wordt heel succesvol (zo ongelooflijk knap), om dan als volwassen vrouw je lief omgebracht te krijgen middels buitensporig geweld. Dus je ontvlucht het geweld om dit als volwassene zo dichtbij in je leven te hebben.
Zo bizar, zo vreselijk verdrietig.