Loretta schreef:Ineke2 schreef:Geen idee, ik zeg gewoon dat ik SP gestemd heb.
daar heb ik ook op gestemd.
Maar soms is het niet handig om tegen iedereen je politieke voorkeur kenbaar te maken.
Tot nu toe geen reden gevonden waarom niet?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Maar niet elke situatie leent zich voor een vruchtbaar debat.
Ik zit er echt niet op te wachten op met mijn klanten in debat te gaan en probeer daarom politieke onderwerpen te vermijden...
Shaggy09 schreef:Sommige mensen keuren mensen af op politieke mening/keuze. Althans ik heb dat een paar keer in dit topic gezien. Dus ik snap ik dat geval wel dat je liever je politieke voorkeur voor je houdt.
Shaggy09 schreef:Ik heb het wel over de keuzes om op FvD en PVV te stemmen. Daar zijn woorden over gevallen in dit topic die ik perfect vind aansluiten op die demonstraties die je nu ziet. Echt te extreem.
anjali schreef:Shaggy09 schreef:Ik heb het wel over de keuzes om op FvD en PVV te stemmen. Daar zijn woorden over gevallen in dit topic die ik perfect vind aansluiten op die demonstraties die je nu ziet. Echt te extreem.
Ik vind dus dat iedereen zijn mening mag hebben. En als dat niet meer mag dan is het geen democratie meer.
Shaggy09 schreef:anjali schreef:Ik vind dus dat iedereen zijn mening mag hebben. En als dat niet meer mag dan is het geen democratie meer.
Nee precies.
SusanH schreef:Ben dan wel benieuwd wat mensen hier als extreem links zien. Een communistische partij die mee mag regeren hebben we hier in NL niet. Meest linkse partij is de SP. En die zijn niet zo groot.
Shaggy09 schreef:IMANDRA schreef:
Maar aan vrijheid van meningsuiting zitten ook grenzen. Denk dat die hier nog niet zijn bereikt, maar ze zijn er wel. Je kan niet zomaar vanalles roepen imo.
Ik vind dat die hier wel al redelijk zijn bereikt