Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babootje schreef:"The defense called numerous fantastic witnesses; boys and girls who had stayed with Jackson time and again and never witnessed any inappropriate behavior, employees who had witnessed the Arvizo boys helping themselves to alcohol in Jackson’s absence and celebrities who had also been targeted for handouts by the accuser. But little of this testimony was relayed to the public."
Raamzicht schreef:Kennen jullie deze al?
Liedje gemaakt door Sean Lennon, ooit ook special friend van MJ maar afgedankt toen hij te oud werd. (als je motief dan toch is km een vader figuur voor deze kinderen te zijn, wat soms gezegd wordt, raar dat mj dan daarmee stopt zodra de kinderen 14 zijn ofzo.. Dan hebben ze geen vader figuur meer nodig?)
https://youtu.be/nxH8Bc0cHok
[url][ [url=https://youtu.be/nxH8Bc0cHok]Video[/url] ][/url]
Raamzicht schreef:Kennen jullie deze al?
Liedje gemaakt door Sean Lennon, ooit ook special friend van MJ maar afgedankt toen hij te oud werd. (als je motief dan toch is km een vader figuur voor deze kinderen te zijn, wat soms gezegd wordt, raar dat mj dan daarmee stopt zodra de kinderen 14 zijn ofzo.. Dan hebben ze geen vader figuur meer nodig?)
https://youtu.be/nxH8Bc0cHok
[url][ [url=https://youtu.be/nxH8Bc0cHok]Video[/url] ][/url]
sflj schreef:pompadour schreef:Dat willen ze niet. Ze staren blind op valse beschuldigingen
Nee jij gelukkig niet...![]()
In tegenstelling tot Babootje, ben jij echt niet serieus te nemen.
Zoals iemand hiervoor al zei; het is geen uitgemaakte zaak. Maar voor jou is dat het wel, zoveel is wel duidelijk.
pompadour schreef:hihi Omdat ik niet mee banketstaaf , ik doe niet aan valse beschuldigen .
En vergeet niet dat Wade Robson zelf een Pedo is.
HIj is met een meisje van 15 jaar naar bed gedaan. Dat is in de states bekend.
Ik kijk op YouTube veel amerikaanse news.
pompadour schreef:hihi Omdat ik niet mee banketstaaf , ik doe niet aan valse beschuldigen .
Suzanne F. schreef:pompadour schreef:hihi Omdat ik niet mee banketstaaf , ik doe niet aan valse beschuldigen .
En dat is geen valse beschuldiging? Je bent er bij geweest begrijp ik?
Wade Robson is al een tijdje getrouwd. Ik weet niet wanneer dit dan gebeurd is maar je bent niet meteen een pedo als je een keer met een meisje van 15 naar bed bent geweest als je jong bent.
pompadour schreef:sflj schreef:hihi Omdat ik niet mee banketstaaf , ik doe niet aan valse beschuldigen .
pompadour schreef:sflj schreef:Nee jij gelukkig niet...![]()
In tegenstelling tot Babootje, ben jij echt niet serieus te nemen.
Zoals iemand hiervoor al zei; het is geen uitgemaakte zaak. Maar voor jou is dat het wel, zoveel is wel duidelijk.
hihi Omdat ik niet mee banketstaaf , ik doe niet aan valse beschuldigen .
pompadour schreef:En vergeet niet dat Wade Robson zelf een Pedo is.
pompadour schreef:
Callisto04 schreef:Een meisje van 15 is geen kind, dus van pedofilie is geen sprake in wat jij noemt.