Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Raamzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 18:14

Kennen jullie deze al?
Liedje gemaakt door Sean Lennon, ooit ook special friend van MJ maar afgedankt toen hij te oud werd.

(als je motief dan toch is km een vader figuur voor deze kinderen te zijn, wat soms gezegd wordt, raar dat mj dan daarmee stopt zodra de kinderen 14 zijn ofzo.. Dan hebben ze geen vader figuur meer nodig? Maar dat terzijde)

https://youtu.be/nxH8Bc0cHok
[url][/url]
Laatst bijgewerkt door Raamzicht op 26-03-19 18:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 18:16

Babootje schreef:
"The defense called numerous fantastic witnesses; boys and girls who had stayed with Jackson time and again and never witnessed any inappropriate behavior, employees who had witnessed the Arvizo boys helping themselves to alcohol in Jackson’s absence and celebrities who had also been targeted for handouts by the accuser. But little of this testimony was relayed to the public."

Profoundly misunderstanding the very nature of child sexual abuse......
Er zijn nooit getuigen..... de misbruiker zorgt er altijd wel voor dat er geen getuigen zijn.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 18:17

Raamzicht schreef:
Kennen jullie deze al?
Liedje gemaakt door Sean Lennon, ooit ook special friend van MJ maar afgedankt toen hij te oud werd. (als je motief dan toch is km een vader figuur voor deze kinderen te zijn, wat soms gezegd wordt, raar dat mj dan daarmee stopt zodra de kinderen 14 zijn ofzo.. Dan hebben ze geen vader figuur meer nodig?)

[url][ [url=https://youtu.be/nxH8Bc0cHok]Video[/url] ][/url]

Woh... die clip is ook gewoon al 2 jaar oud.
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 26-03-19 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 18:18

Ik volg de discussie ook nog half aangezien ik weer deels werk, met name de bijdragen van Ygritte kan ik enorm waarderen. Heel prettig objectief en goed uitgelegd!
Ik ben graag op de hoogte van het tegengas dat wordt gegeven, maar heb nu niet de energie om het allemaal ff zelf op te zoeken.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 18:24

Raamzicht schreef:
Kennen jullie deze al?
Liedje gemaakt door Sean Lennon, ooit ook special friend van MJ maar afgedankt toen hij te oud werd. (als je motief dan toch is km een vader figuur voor deze kinderen te zijn, wat soms gezegd wordt, raar dat mj dan daarmee stopt zodra de kinderen 14 zijn ofzo.. Dan hebben ze geen vader figuur meer nodig?)

[url][ [url=https://youtu.be/nxH8Bc0cHok]Video[/url] ][/url]

Blij dat ik geen koorts meer heb, echt een recept voor koortsdromen... Brrrrr -O-

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 21:18

pompadour schreef:
Dat willen ze niet. Ze staren blind op valse beschuldigingen

Nee jij gelukkig niet... 8)7
In tegenstelling tot Babootje, ben jij echt niet serieus te nemen.
Zoals iemand hiervoor al zei; het is geen uitgemaakte zaak. Maar voor jou is dat het wel, zoveel is wel duidelijk.

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 21:56

sflj schreef:
pompadour schreef:
Dat willen ze niet. Ze staren blind op valse beschuldigingen

Zoals iemand hiervoor al zei; het is geen uitgemaakte zaak. Maar voor jou is dat het wel, zoveel is wel duidelijk.

hihi Omdat ik niet mee banketstaaf , ik doe niet aan valse beschuldigen .

En vergeet niet dat Wade Robson zelf een Pedo is.
HIj is met een meisje van 15 jaar naar bed gedaan. Dat is in de states bekend.
Ik kijk op YouTube veel amerikaanse news.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 22:01

pompadour schreef:

Nou nee, je komt nergens met een terecht kritische noot. In tegenstelling tot Babootje, die komt tenminste met goede punten. Zou je wat van kunnen leren...

Verder zie ik je regelmatig wel meelullen, met je tegenstander... omdat je hun reacties niet lijkt te begrijpen.

Nies_

Ik heb je nog met geen enkel argument zien komen, pompadour. Babootje doet dat wel. De "argumenten" die jij noemt, als je ze zo al durft te noemen, zijn juist eerder argumenten die op het tegendeel wijzen. Niet echt sterk dus.

Ook komt er nogmaals naar voren dat je niet goed leest, want er is niemand die bij hoog en laag beweert dat het zeker gebeurd is, wel dat het zeer aannemelijk is. Een essentieel verschil die jij niet lijkt te willen begrijpen en ik dus voor de zoveelste keer maar weer noem.
Laatst bijgewerkt door Nies_ op 26-03-19 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

pompadour schreef:

En dat is geen valse beschuldiging? Je bent er bij geweest begrijp ik?
Wade Robson is al een tijdje getrouwd. Ik weet niet wanneer dit dan gebeurd is maar je bent niet meteen een pedo als je een keer met een meisje van 15 naar bed bent geweest als je jong bent.

pompadour

Re: Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 22:03

een meisje van 15 ,is minderjarig. dus een kind,

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 22:06

Suzanne F. schreef:
pompadour schreef:

En dat is geen valse beschuldiging? Je bent er bij geweest begrijp ik?
Wade Robson is al een tijdje getrouwd. Ik weet niet wanneer dit dan gebeurd is maar je bent niet meteen een pedo als je een keer met een meisje van 15 naar bed bent geweest als je jong bent.

Dat hele verhaal is al min of meer juridisch uit de doeken gedaan.
Slaat kant noch wal hierin...

Ik denk dat meeste vrouwen op minderjarige leeftijd wel eens het bed met iemand hebben gedeeld die meerderjarig was.

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 22:13

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 22:17

pompadour schreef:
sflj schreef:

Een meisje van 15 is geen kind, dus van pedofilie is geen sprake in wat jij noemt.
Een persoon die seksueel misbruikt werd heeft een verhoogde kans om seksueel afwijkend gedrag te vertonen, waarbij er nog een onderscheid wordt vastgesteld tussen wat meer en minder voorkomend is op dat gebied tussen mannen en vrouwen. Ik weet niet hoe of wat Wade Robson heeft gedaan of niet. Misschien zwart op wit bewijsmateriaal voorzien, je verwacht dat tegen MJ ook. Is hij veroordeeld? Heeft hij bekend? Op basis van welk materiaal dat tegen hem gebruikt werd?

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 22:18

Wat is een "lair"?

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 22:25

pompadour schreef:
sflj schreef:

Fox News? Breitbart? Alex Jones? :')

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 22:28

pompadour schreef:

O, dát geloof je dan weer wél?!
Jij bent echt niet te volgen! Waarom zou dát dan wel waar zijn maar meerdere verklaringen, van verschillende mensen over jouw idool zijn allemaal niet waar?
Waar baseer jij je toch op? Youtube?! Laat me niet lachen!
Je lijkt wel gehersenspoeld!

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 22:34

Ik vind het geval van pompadour wel treffend. Ik denk dat veel Amerikanen ook zo reageren. Blindelings, vol bombarie, gebaseerd op wat zij eigenhandig verklaren als fake news en niet. “Want dat heb gestaan op Facebook”

En ik vind dat echt heel erg eng.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 22:41

pompadour schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=0l91t3vkg-U

dit vinden sommige hier niet leuk.

Maar objectief he, vind je niet dat hij zichzelf ook tegen spreekt? Hij was veel/bijna altijd op Neverland, maar MJ was er nooit... Logisch volgens hem, want MJ was een druk man. Om even later te zeggen dat MJ hem praktisch opgevoed had.

Als je elk woord van Robson en Safechuck afweegt, waarom dan de woorden van deze man niet?

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 00:08

Naar bed gaan met iemand waar je verkering mee hebt is vrij normaal en er zijn maar heel weinig meisje die wachten tot ze 18 zijn ofzo. Zeker in Amerika waar het allemaal taboe is, maar ondertussen de meeste tienerzwangerschappen bestaan.
Als je met 1 meisje van 15 naar bed gaat als je zelf meerderjarig bent (als hij dat al was), pleeg je misschien een strafbaar feit, maar het maakt je geen pedofiel. Dat ben je als je sexuele voorkeur hebt voor kinderen.

Ik heb verder ook geen idee wat het gedrag van Wade, als het al waar ik, ik kan er niets over vinden, nadien, te maken heeft met wat er bij MJ gebeurd is?
Hij is op z´n 23ste getrouwd, met een actrice waar hij al jaren verkering mee had, dus zo´n groot leeftijdsverschil zal er niet geweest zijn met het meisje van 15, dat bij wijze van spreke een week erna wel 16 had kunnen zijn. Er is vast geen aangifte gedaan, anders was het wel terug te vinden.

In plaats van te gaan zoeken waar je de jongens van kunt beschuldigen, kun je ook gewoon bij het onderwerp blijven. Het is prima als je het niet geloofd, maar onderbouw dan waarom niet.
Een argument als "Hij is zelf een pedo want ooit met een meisje van 15 naar bed geweest" is niet steekhoudend als argument om niet te geloven dat het misbruik heeft plaatsgevonden.
Laatst bijgewerkt door Lusitana op 27-03-19 00:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 00:10

pompadour schreef:

Oh jawel, jij banketstaaf wel mee met de menigte, de stekenblinde MJ fans. En nee, als je met een meisje van 15 gaat ben je geen pedo.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 00:15

Laten we niet persoonlijk worden en met modder gaan gooien, maar bij het onderwerp blijven.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 00:15

En als was het een (ruim) volwassen man die enkel met 15-jarige meisjes het bed wil delen, dan noemt men dat een efebofiel, geen pedofiel. En al is Robson wel pedofiel dan zegt dat helemaal niks of hij zelf ooit misbruikt is.

Het is geen argument, het is niet de waarheid, het is gewoon dom in het rond roepen.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 09:29

Callisto04 schreef:
Een meisje van 15 is geen kind, dus van pedofilie is geen sprake in wat jij noemt.

Een meisje van 15 is wel een kind (al zien ze er soms niet zo uit). Seks met iemand op die leeftijd als je zelf +3 ouder bent, is ook in NL strafbaar (ik meen zelfs tot 16 jaar). Het leeftijdsverschil lijkt wel niet zo groot maar op die leeftijd (pubertijd) is + 3 jaar veel en is er al sprake van ongelijkwaardigheid in de relatie.

Leeftijdsverschil is natuurlijk maar subjectief. Als je vanaf je 18e een relatie krijgt met een 45 jarige man zal niemand daar wat van zeggen. (Behalve je ouders misschien :D )

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 09:35

Een kind ben je tot je secundaire geslachtskenmerken begint te vertonen. Een meisje van 15 heeft meestal borsten, beharing, ... en daarom niet meer interessant voor een pedofiel. Zie ook de leeftijd waarop de special friends van MJ worden vervangen. Minderjarig en strafbaar kan afhankelijk vd leeftijd van beide betrokkenen maar geen pedofilie. Vanaf 12-14 spreekt men ipv kind over adolescent. Een pedofiel richt zich op kinderen voor de puberteit.