Maar als je dan in de achtergrond/diepte duikt

Ik word er in ieder geval echt niet heel blij van

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Ik vind Baudet een gladde populist met een eng gedachtegoed.
En Hiddema is grappig als sarcastische advocaat, maar dat wil zeker niet zeggen, dat je een goed politicus bent. Of zoals Wouter Bos zei: dat dacht Heinsbroek ook![]()
(Al weet het gros hier niet wie Heinsbroek was, Denk ik)
Electra63 schreef:Ik vind Baudet een gladde populist met een eng gedachtegoed.
En Hiddema is grappig als sarcastische advocaat, maar dat wil zeker niet zeggen, dat je een goed politicus bent. Of zoals Wouter Bos zei: dat dacht Heinsbroek ook![]()
Sonja_vR schreef:je hoeft het niet op de voet te volgen
maar juist bij verse aanwas lijkt het me ergens een beetje logisch om niet op de blauwe/bruine/groene/whatever gekleurde ogen van iemand te vertrouwen
maar even heel basaal uit te zoeken wie die persoon is
Kahawa schreef:Mixje90 schreef:Ik schrik best van hoe onwetend mensen zijn over Thierry Baudet (forum voor democratie)
Waarom? Het is een heel nieuwe partij en niet iedereen volgt politiek op de voet.
Nies_ schreef:Dat snap ik ook niet inderdaad, maar je hoort dat net zo goed over andere partijen. "Ik heb maar D66 gestemd, want ja je moet toch iets" Nee, je moet niks. Stem dan gewoon niet als je je er niet een klein beetje in wil verdiepen. Of het absolute dieptepunt wat mij betreft "ik heb mijn stem maar aan de diertjes gegeven". Geen idee waar die hele partij echt mee bezig is.
Cowboy55 schreef:Electra63 schreef:(....)
Arcade Herman, wie kent 'm niet?
Veulen84 schreef:De pvv wilde van te voren toch niet de vvd?
"De PVV-leider wil meedoen aan de onderhandelingen voor een nieuw kabinet. Hij denkt aan een combinatie met de VVD, CDA, 50Plus, SGP en Forum voor Democratie. Wilders wijst erop dat zijn partij heeft gewonnen bij de verkiezingen. "Je kunt 1,3 miljoen kiezers niet bij voorbaat negeren. Dat is ondemocratisch."
De rest neigt naar vvd, cda, d66, groenlinks. Hoewel vvd en groenlinks nog een beetje dansen. (Maar dat is meer een oderhandelingstactiek)
purny schreef:Ik snap nou waarom veel mensen niet willen stemmen. Men luistert toch niet naar wat wij stemmen. Pvv is de tweede grootste en die word gewoon voorbij gelopen.
purny schreef:Ik snap nou waarom veel mensen niet willen stemmen. Men luistert toch niet naar wat wij stemmen. Pvv is de tweede grootste en die word gewoon voorbij gelopen.
Jezus leeft stond naar mijn idee niet op de lijst.
De punten van fvd staan mij wel aan
Jezus leeft stond naar mijn idee niet op de lijst.
De punten van fvd staan mij wel aan