Foaly schreef:Amandavd schreef:Cowboy bedoelt het feit dat een hoop mensen op Trump hebben gestemd als een soort van symbolische stem tegen het huidige systeem. Hij was toch voor de common man etc.
Dat snap ik, ik bedoelde meer dat je vantevoren al kon zien dat dit gewoon loze beloftes zijn.
Los van de vraag of iedereen dat kon zien heb je het nu gewoon over kiezersbedrog. En ja, dat gebeurt steeds meer en ook bij ons (BV Wilders over pensioen(leeftijd) maar ook elke lijstduwer ooit die na zijn verkiezing toch maar met pensioen gaat) but that doesn't make it right.
Foaly schreef:Ongeacht wat hij verder van plan is en geroepen heeft over zijn economische beleid en hoe hij de common man wil gaan helpen, dit kán gewoonweg niet zonder de complete Amerikaanse staat om zeep te helpen. En het congres mag dan Republikeins zijn, ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat die het niet zover gaan laten komen
Edit: en al helemaal niet binnen de eerste 100 dagen van zijn presidentschap zoals hij ook heeft beloofd
Mee eens.....maar dan is er helemaal geen sprake van nieuwe politiek of vernieuwing of 'anders'. Dan is het meer van hetzelfde maar dan harder geschreeuwd.
Niet handig als je vindt dat de man op de straat toch al de band met de politiek kwijt is....dat wordt dan over 4 jaar nog erger.