Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieneke schreef:Ik herinner me dat Mary heeft gezegd contact te hebben gehad met een tussenpersoon uit de naaste omgeving, niet met Abdeslam zelf.
chanel1985 schreef:Yasmine: Ik ben dat persoonlijk beu gehoord, kijk waar we met onze normen en waarden gekomen zijn? Ze walsen gewoon over ons, en dan zouden wij nog courant moeten zijn?
Yasmine schreef:chanel1985 schreef:Yasmine: Ik ben dat persoonlijk beu gehoord, kijk waar we met onze normen en waarden gekomen zijn? Ze walsen gewoon over ons, en dan zouden wij nog courant moeten zijn?
Ik ben het ook beu dat mensen zeuren over Westerse normen en waarden, maar het is ironisch dat we aan de ene kant zo op ons paard zitten over die normen en waarden, maar dat mensen aan de andere kant ook vinden dat bepaalde mensen geen (mensen)rechten meer mogen hebben. Wat letterlijk tegen onze normen en waarden ingaat.
Als je mensen hun basisrechten ontzegt, dan verlaag je je imo gewoon tot hun niveau. Of wou je misschien een Guantanamo 2.0 opstarten?
Tieneke schreef:http://m.hln.be/hln/m/nl/36484/Binnenla ... emId=36484
Over de zwaargewonden. Met o.a. foto's van stukken metaal die uit de lichamen zijn gehaald.
chanel1985 schreef:K zeg ook niet dat hem dood moet en dat hem geen eten meer moet krijgen in de gevangenis.
Maar wel elke andere luxe, enkel het geen wat hij nodig heeft, dus onderdak, eten en drinken (en dan geen luxepoducten) en persoonlijke hygiene. Maar geen tv, geen computer, geen play station,.... Een gevangenis is geen hotel, maar een straf. Wat wij allemaal voor moeten betalen ook nog.
Zoe_97 schreef:ik denk dat we uit deze discussie kunnen besluiten dat het goed is dat we niet in een volledige democratie leven (waar iedere burger evenveel macht heeft), maar dat er mensne met meer rationele besluiten het land besturen.