Ceriadwen schreef:Ik moet wel een beetje lachen, jullie doen nu precies hetgeen die mevrouw in haar stuk schrijft. Grappig hoe de menselijke psyche blijkbaar werkt.
Wat is jou mening over het stuk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
randalinpony schreef:http://ejbron.wordpress.com/2014/03/24/ ... nederland/
Van dezelfde site.
Waar je, naast een foto waarop een spandoek prijkt met 'God bless Hitler', ook hakenkruisen kunt vinden. Daarmee is alles wel gezegd.
fransje23 schreef:Ceriadwen schreef:Ik moet wel een beetje lachen, jullie doen nu precies hetgeen die mevrouw in haar stuk schrijft. Grappig hoe de menselijke psyche blijkbaar werkt.
Wat is jou mening over het stuk?
maura schreef:sanne1221 schreef:
Ja, en dan? Wat is je punt?
maura schreef:Nederland is trouwens helemaal niet te vol, jij kunt vinden dat Nederland te vol is, maar dat is iets anders.
000000 schreef:Nederland is trouwens helemaal wel te vol, jij kunt vinden dat Nederland niet te vol is, maar dat is iets anders.
maura schreef:Nederland is trouwens helemaal niet te vol, jij kunt vinden dat Nederland te vol is, maar dat is iets anders.
000000 schreef:Nederland is trouwens helemaal wel te vol, jij kunt vinden dat Nederland niet te vol is, maar dat is iets anders.
Ceriadwen schreef:In beide beweringen word er een "feit" gesteld en wordt het persoonlijk gemaakt. Of Nederland wel of niet te vol is, is namelijk niet te meten aan cijfers. Het te vol zijn is een gevoel, en een gevoel is voor diegene die het voelt altijd de waarheid, of het nou feitelijk waar is of niet.
Ceriadwen schreef:Ik ben ooit eens in Hong Kong geweest, dat vond ik vol. Toen ik terugkwam in Nederland was Rotterdam echt een dorp. Vol is dus een beleving, geen absoluut feit.
, dan had het jouw mening geweest.Citaat:IK vind Nederland trouwens helemaal niet te vol
pretendeert een feit te zijn, niet een mening.Citaat:Nederland is trouwens helemaal niet te vol
geerke schreef:Ik vind nederland wel vrij vol of druk,hoe je het noemen wil.Overal wegen,die vaak ook nog vasstaan.Vergelijken met de Dordogne is nederland erg druk.
Ceriadwen schreef:In beide beweringen word er een "feit" gesteld en wordt het persoonlijk gemaakt. Of Nederland wel of niet te vol is, is namelijk niet te meten aan cijfers. Het te vol zijn is een gevoel, en een gevoel is voor diegene die het voelt altijd de waarheid, of het nou feitelijk waar is of niet.
Ik ben ooit eens in Hong Kong geweest, dat vond ik vol. Toen ik terugkwam in Nederland was Rotterdam echt een dorp. Vol is dus een beleving, geen absoluut feit.
Just saying
russel schreef:randalinpony schreef:http://ejbron.wordpress.com/2014/03/24/ ... nederland/
Van dezelfde site.
Waar je, naast een foto waarop een spandoek prijkt met 'God bless Hitler', ook hakenkruisen kunt vinden. Daarmee is alles wel gezegd.
Jeetje zulk soort sites vind zowel pro als contra deze onderwerpen...dat is vrijheids van menigsuiting. Gelukkig wel ja, zo blijft alles nog openbaar.
Maar om dat te gaan stigmatiseren dat het zo IS..?
Het is een ridicule site en om zoveel mogelijk van dit soort publikaties en sites op te richten, wordt alles een soort Asterix en Obelisk....
Ceriadwen schreef:Nee Maura, als jij had geschreven, dan had het jouw mening geweest.Citaat:IK vind Nederland trouwens helemaal niet te volpretendeert een feit te zijn, niet een mening.Citaat:Nederland is trouwens helemaal niet te vol
Sorrie, ik bedoel dit helemaal niet persoonlijk naar jou toe hoor, maar echt richting iedereen die zich wel eens in een discussie op welk vlak dan ook begeeft. Dit zijn vaak de dingen die discussies uit de hand laten lopen.
randalinpony schreef:http://ejbron.wordpress.com/2014/03/24/ ... nederland/
Van dezelfde site.