Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
RhealLover schreef:rachel_j schreef:wil iemand die burgemeester van moerdijk opsluiten en nooit meer loslaten????
die man is ronduit vreselijk om te zien en om naar te luisteren.
verder is wel duidelijk dat ie zelf geen flauw benul heeft wat ie voor onzin aan het uitkramen is.
mijn hemel wat een dropl*l.
Schaam me ook diep dat het onze burgemeester is, zie tevens me vorige post, maar denk dat ik al heeeeeel veel heb aangegeven afhelpen 24 u wat ik over hem en onze gemeente denk
Tallie1979 schreef:RhealLover schreef:Tallie het gaat over het handelen van het geheel dat men niet parraat staat bij zon groot industrie terrein met bedrijven waar gevaarlijke stoffen liggen. Men is niet voorbereid en hierbij zijn gemeente etc toch tekort geschoten. Overigens ben ik geen leek
Buitenstaander dan..Of heb je ook staan blussen gister
Suelza schreef:Faringo schreef:Hij komt ook zo ontzettend geloofwaardig over. Echt een droopy
Toch zou ik niet graag in zijn schoenen willen staan...
RhealLover schreef:Tallie1979 schreef:
Buitenstaander dan..Of heb je ook staan blussen gister
Nee ik heb niet staan blussen jij wel dan? Niks zinnigs te zeggen zeker.
Ik heb jaren gewerkt bij ATM en weet dat het er zo aan toe gaat, gister continue contact gehad met m'n collega's die daar vast zaten naast die brand haard en vanaf het moment dat ATM als eerste uitrukte met hun kleine wagentje en paar man op de hoogte geweest van de status.
RhealLover schreef:Nee ik heb niet staan blussen jij wel dan? Niks zinnigs te zeggen zeker.
Ik heb jaren gewerkt bij ATM en weet dat het er zo aan toe gaat, gister continue contact gehad met m'n collega's die daar vast zaten naast die brand haard en vanaf het moment dat ATM als eerste uitrukte met hun kleine wagentje en paar man op de hoogte geweest van de status.
Suelza schreef:Amanda schreef:Klopt Suelza
Er zijn bijna 300 mensen mee bezig geweest. Petje af voor deze mensen.
En dat heb je het enkel over de brandweermensen en niet over het personeel van defensie, politie, rijkswaterstaat, verkeersregelaars etc. etc. etc.
Amanda schreef:Wij hebben een bewonersbrief gekregen van de Veiligheidsregio. Hij staat ook op crisis.nl.
Kan ik 'm hier plaatsen?
Suelza schreef:Amanda schreef:Nee, alles bij elkaar. 150 brandweermensen (geen voertuigen dus) en dan nog heel veel mensen van andere organisaties inderdaad.
Hmmm, ben benieuwd of dat klopt, want in mijn beleving waren er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer mensen mee bezig... Maar dat zal wel gevoelsmatig zijn dan