Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bloodymary schreef:Haha, geweldig welke richting jij deze discussie hebt gestuurd. En niemand heeft er een goed weerwoord op......
Quellian schreef:HC, uit je posts hier begrijp ik dat jij alles doet. Jij zorgt voor jullie zoon, je doet het huishouden, je zorgt voor de inkomsten en je gaf aan seksslaaf te zijn. Wat is de inbreng van jouw vrouw/vriendin binnen jullie relatie om deze gelijkwaardig te houden?
suze_ schreef:hetgeen waar HC het over heeft is een uitleg over seksualiteit door de eeuwen heen en hoe mensen er mee om (kunnen) gaan.
Quellian schreef:Nee dat doet hij niet, hij vindt dat vrouwen dat moeten doen, om dat er tegenover te stellen.
suze_ schreef:Diana, je zou een vrouwelijke geschiedenis van de wereld van Marilyn French eens moeten lezen.
Goed boek!
HC heeft het zr. kort samengevat, maar klopt wel
Quellian schreef:Neuh, ik heb daar geen last van. Ik kan enorm zin hebben in seks hoor, maar als ik op het werk zit dan gaat het toch echt even over. Godzijdank zijn we verder geëvolutioneerd en kan ik met mijn hersenen WETEN dat het niet gepast is om me aan mijn haren mee te laten slepen door de eerste mannelijke persoon die voorbij komt. Sorry, seks vandaag de dag is toch anders dan seks eeuwen geleden toen we nog in grotten woonden. Het 'oer' zal er vast wel zijn, maar we hebben nu ook hersenen. Cadeautje, extra gift.
Quellian schreef:Suze, de tijden zijn wel ff behoorlijk veranderd. Vroeger werden vrouwen aan hun haren mee de grot in gesleept, in dezelfde tijd dat mannen nog op wilde jaagden, maar een PRAKTISCHE relatie (waar het merendeel tegenwoordig mee te maken heeft, zeker de relaties waarmee een gezin draaiend moet worden gehouden) denkt niet meer met de geslachtsdelen.
Quellian schreef:Sorry, seks vandaag de dag is toch anders dan seks eeuwen geleden toen we nog in grotten woonden.
Huertecilla schreef:Het is mijns inziens heel triest als een waardevolle bron van genot, van kwali-tijd, verwaarloosd wordt. Voor alle betrokkenen.
suze_ schreef:Hmm... ik vind de afweging verstand of instinct volgen soms best moeilijk hoor. Heel vaak blijkt mijn instinct het beter te weten.
En veel 'oer' gaat denk ik ook heel onbewust.
Quellian schreef:Huertecilla schreef:Het is mijns inziens heel triest als een waardevolle bron van genot, van kwali-tijd, verwaarloosd wordt. Voor alle betrokkenen.
Voor alle betrokkenen? Ik denk dat het niet echt waardevol genot en kwali-tijd genoemd kan worden op het moment dat een vrouw enkel met de benen wijd mag omdat de man er recht op heeft.