Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loizy schreef:Ik heb gehoord dat er wel meer boeren in de omgeving willen verhuizen, waaronder degene die van de akker, maar momenteel krijgen ze er nauwelijk wat voor.
saroanda schreef:Hebben jullie het verhaald al gehoord van de vrouw uit Duitsland die alle ziekenhuizen is langs gereden op zoek naar haar man? Niemand kon haar vertellen waar haar man was. Die dame hebben wij dus gisteravond op Schiphol aan de infobalie gehad. Wij hebben haar laten ophalen door beveiliging. Vanuit daar is ze verder geholpen, ik weet niet exact wat ze gedaan hebben. Maar haar man is dus 1 van de 9 overleden passagiers ;(
Jolliegirl schreef:saroanda schreef:Hebben jullie het verhaald al gehoord van de vrouw uit Duitsland die alle ziekenhuizen is langs gereden op zoek naar haar man? Niemand kon haar vertellen waar haar man was. Die dame hebben wij dus gisteravond op Schiphol aan de infobalie gehad. Wij hebben haar laten ophalen door beveiliging. Vanuit daar is ze verder geholpen, ik weet niet exact wat ze gedaan hebben. Maar haar man is dus 1 van de 9 overleden passagiers ;(
Hoe weet je dit... familie was namelijk allemaal ingelicht toch??
mbkaatje schreef:Jeetje dat filmpje. Dat geloof je toch niet! Vind het heel raar dat je gaat filmen ipv mensen helpen.Ik zou me er echt voor schamen, maar misschien had degene die het filmt dollartekens in z'n ogen. Echt walgelijk, sorry.
Jolliegirl schreef:Hartstikke goed dat filmpje! of juist bij goed verstand om te gaan filmen!
allemaal bewijs!mbkaatje schreef:Jeetje dat filmpje. Dat geloof je toch niet! Vind het heel raar dat je gaat filmen ipv mensen helpen.Ik zou me er echt voor schamen, maar misschien had degene die het filmt dollartekens in z'n ogen. Echt walgelijk, sorry.
Ga niet lopen kletsen als je niet weet wat je zegt!
Wie zegt dat hiervoor betaald is?? is onbekend...
komop heey, even nadenken voor je iets gaat roepen! Alsof diegene geen mensen geholpen zal hebben...!