Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MISTRAL94 schreef:Tja ik vind de regering dikke schijters, walg er gewoon van hoe ze in hun broek schijten en proberen alles te onderdrukken. Ik heb sinds JP aan de macht is geen hoge pet meer op van dit kabinet![]()
Ze l*llen een hoop maar er komt niets van terecht maar goed dat is weer een andere discussie.
sarabande schreef:Ik zou die schijters even gaan bekijken na deze schorsing, je zou nog versteld kunnen staan. Op dit moment wordt er even een ander onderwerp behandeld zodat de kamerleden de scriptie van het gesprek met Wilders, waar hij dus de hele dag over gelogen heeft en zelfs de minister van justitie tot leugenaar betitelde, kunnen lezen.
Sundancer schreef:sarabande schreef:Ik zou die schijters even gaan bekijken na deze schorsing, je zou nog versteld kunnen staan. Op dit moment wordt er even een ander onderwerp behandeld zodat de kamerleden de scriptie van het gesprek met Wilders, waar hij dus de hele dag over gelogen heeft en zelfs de minister van justitie tot leugenaar betitelde, kunnen lezen.
Maar er stond helemaal wat anders...
Karl66 schreef:Ik stel mijn vragen maar weer eens, hoeveel procent van de nederlandse bevolking is op dit moment moslim? Hoeveel verwachten ze dat het er in 2050 zijn? En hoe groot is dan werkelijk de kans dat wij een islamitisch land worden?
Blue_Eyes schreef:@Sundancer: Vermoedelijk is die kans niet zo groot, maar zeg nooit nooit. Wilders heeft behalve zijn eigen partij niemand achter zich in de kamer. Maar goed, ik ga naar bed en kan er niet wakker van liggen. Morgen zullen we het wel weten.