Fitna op internet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sarabande

Re: Fitna op internet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 21:36

Ik zou iedereen aanraden om over pakweg 15 minuten naar het vervolg van het debat te kijken dat nu heel spannend aan het worden is.
Ik kijk op tweedekamer.nl
Er wordt nu geschorst, de kamerleden krijgen op schrift het gesprek dat Wilders met de ministers van Justitie en Binnenlandse zaken had.
Hirsch Balin verklaarde al dat gezien de inhoud van dat gesprek men kon concluderen dat Wilders zich een en ander gerealiseerd had.
Terwijl Wilders de hele dag verklaart heeft dat hij nooit wat gezegd heeft over inhoud van de film en de regering betichtte van opruiing en excuses van de MP wilde blijkt dat hij, nadat hij zelf het hoofd terroristen bestrijding voor de film gewaarschuwd had in oktober vorig jaar, heel andere dingen in de film wilde laten zien dan het uiteindelijke slappe aftreksel dat Fitna werd.
Eigenlijk jammer dat hij zo gewaarschuwd werd voor juridische gevolgen.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 21:40

Tja ik vind de regering dikke schijters, walg er gewoon van hoe ze in hun broek schijten en proberen alles te onderdrukken. Ik heb sinds JP aan de macht is geen hoge pet meer op van dit kabinet
Ze l*llen een hoop maar er komt niets van terecht maar goed dat is weer een andere discussie.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 21:52

MISTRAL94 schreef:
Tja ik vind de regering dikke schijters, walg er gewoon van hoe ze in hun broek schijten en proberen alles te onderdrukken. Ik heb sinds JP aan de macht is geen hoge pet meer op van dit kabinet
Ze l*llen een hoop maar er komt niets van terecht maar goed dat is weer een andere discussie.

Ik zou die schijters even gaan bekijken na deze schorsing, je zou nog versteld kunnen staan. Op dit moment wordt er even een ander onderwerp behandeld zodat de kamerleden de scriptie van het gesprek met Wilders, waar hij dus de hele dag over gelogen heeft en zelfs de minister van justitie tot leugenaar betitelde, kunnen lezen.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 22:13

Tja ik heb stukje van het debat gezien, ze vertonen echt kuddegedrag door met elkaar mee te praten ik geloof namelijk niet dat ze het er allemaal mee eens zijn ze schijten hem gewoon alle kleuren.
Maar goed ze komen er vanzelf wel achter, ze zeggen niet voor niets de geschiedenis herhaalt zich Vork

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 22:14

Je kijk en luistert niet.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 22:16

Lezen is ook moeilijk schijnbaar ik heb vanavond stukjes gezien daar heb ik genoeg van gezien om te zeggen dat ik bokt interessanter vind dan een paar meelopers in de tweedekamer die ook nog eens denken serieus met politiek bezig te zijn.
Ach een gewaarschuwd mens telt voor 2 zullen we maar zeggen.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 22:17

Hmm. Vreemd dat Geert Wilders zou gezegd hebben "Jullie zijn gewaarschuwd" Alleen uit de texten blijkt dit niet het geval te zijn.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 22:20

sarabande schreef:
Ik zou die schijters even gaan bekijken na deze schorsing, je zou nog versteld kunnen staan. Op dit moment wordt er even een ander onderwerp behandeld zodat de kamerleden de scriptie van het gesprek met Wilders, waar hij dus de hele dag over gelogen heeft en zelfs de minister van justitie tot leugenaar betitelde, kunnen lezen.

Maar er stond helemaal wat anders...

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 22:23

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 22:33

Sundancer schreef:
sarabande schreef:

Maar er stond helemaal wat anders...

Kijk je daar vreemd van op? Ze beloven allemaal gouden bergen maar komen niets na. Het zijn een stelletje kuddedieren durven niet meer voor hun mening op te komen. Waar is die vrijheid van meningsuiting nou?

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 22:56

Karl66 schreef:
Ik stel mijn vragen maar weer eens, hoeveel procent van de nederlandse bevolking is op dit moment moslim? Hoeveel verwachten ze dat het er in 2050 zijn? En hoe groot is dan werkelijk de kans dat wij een islamitisch land worden?

1. In 2006 waren er 850.000 moslims in Nederland( Volgens het CBS, van 2007/2008 zijn nog geen cijfers bekend)
2. Als de omstandigheden zo blijven als nu zullen er 1,3 miljoen moslims in Nederland zijn in 2050. (CBS)
3. Dat is onmogelijk te voorspellen. Dat hangt van zó veel factoeren af Nagelbijten / Gniffelen

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 23:00

Ik denk dat dit een lange nacht gaat worden.

Ik hoop dat er uit het onderzoek uit zal komen waar de fout ligt, wie een leugenaar is.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 23:01

Niet vannacht meer, denk ik.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 23:02

Weet niet, Geert is over de zeik iig. Snap ik ook wel (mocht het waar zijn dat Balin leugens verteld)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 23:03

Wat is over de zeik Bloos

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 23:04

Dat die boos is....

Ik denk dat dit nog het einde van kabinet gaat worden mocht er leugens verteld zijn.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 23:05

Boos Knipoog

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 23:05

Ik vind het best interessant trouwens Vork Vooral dat het steeds over angst gaat. Volgens mij zijn er vrij weinig mensen bang Nagelbijten / Gniffelen

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 23:06

@Sundancer: Vermoedelijk is die kans niet zo groot, maar zeg nooit nooit. Wilders heeft behalve zijn eigen partij niemand achter zich in de kamer. Maar goed, ik ga naar bed en kan er niet wakker van liggen. Morgen zullen we het wel weten.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 23:08

Blue_Eyes schreef:
@Sundancer: Vermoedelijk is die kans niet zo groot, maar zeg nooit nooit. Wilders heeft behalve zijn eigen partij niemand achter zich in de kamer. Maar goed, ik ga naar bed en kan er niet wakker van liggen. Morgen zullen we het wel weten.

Euhm, ik denk wel dat ze achter Wilders dan gaan staan, mocht het waar zijn wat Geert zegt. Als Balin gelogen heeft, dan vind ik dat het kabinet moet aftreden.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 23:12

Ik denk het niet. Ze houden elkaar de hand boven het hoofd. De enigen die hem misschien zullen steunen wat dit betreft, zijn volgens mij Verdonk, Rutte en Marijnissen. Ze schamen zich rot, en doen er alles aan om de boel te lijmen en niet nog verder voor schut te staan.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 23:13

De rest bedoel ik daarmee voor de duidelijkheid Vork

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 23:21

Snap ik, maar toch kan je dan zo'n (Of Geert, of die Balin ) niet meer vertrouwen.

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 23:21

mijn moeder zei dat wilders falliet is :S ??? weet iemand daar iets over??

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 23:24

Staat op zijn website iets over Lachen