(Kwam zelf met de stemwijzer iedere keer op Wilders uit.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janinetjjj schreef:Hoe weet je dat? Waar kun je nu peilingen vinden?
Vue schreef:janinetjjj schreef:Hoe weet je dat? Waar kun je nu peilingen vinden?
Niet, dat schreef ik al.
Er is nog geen tussenstand.
Ehh peilingen van voor de verkiezingen vindt je door peilingen o.i.d. in google te zoeken.
figora schreef:chevax schreef:@Figora: vind je de SP werkelijk erger dan Wilders?
Nee net zo erg, ik hou niet van extreem, en dat zijn ze beide. Maar als ik moet kiezen zou ik zeker niet voor een communistische partij als SP kiezen.
furious schreef:gekkesies schreef:Dus jij neemt hun mening gewoon over?
Beetje vreemd, iedereen heeft toch een eigen mening en visie?
Om nou te gaan roepen dat de SP communistisch is..
Vind het behooooooorlijk overdreven, maar goed, we zullen het morgen wel zien, iedereen denkt anders over de verschillende partijen.
Ik snap niet wat je hier mee bedoeld. Ik neem niemands mening over.
furious schreef:gekkesies schreef:
Ik snap niet wat je hier mee bedoeld. Ik neem niemands mening over.
Jij zei eerder dat je alleen de laatste paar pagina's had gelezen, waarin een aantal uitspraken gedaan waren in de trant van 'SP is communistisch' (al waren de meesten wat genuanceerder). Jij noemt de SP ook communistisch, dan komt het op mij een beetje over alsof je de meningen uit eerdere post 'overneemt'.
Het kan natuurlijk dat dit ook jou eigen mening is, maar een echt goede onderbouwing van de stelling 'SP is communistisch' heb ik jammer genoeg nog niet gezien, ben er erg benieuwd naar namelijk.
kattie schreef:willders.... Die man staat voor een hoop dingen die nederlanders denken maar niet durven te zeggen.
gekkesies schreef:@Furious; Ik zie net dat ik per ongeluk de verkeerde gequote heb, excuses! Mijn reactie was voor Figora.
Dewi schreef:ik heb niet alle 69 pagina´s gelezen, maar weet iemand hoe de partij voor de dieren tegenover de paardensport staat? Op hun site staat dat ze vinden dat er met dieren niet gesport mag worden....
Maethoriel schreef:Verdikkie, CDA tóch de grootste
En ongelofelijk dat Wilders nog zoveel zetels heeft