Elisa2 schreef:Dat vind ik misselijkmakend dat ze zoiets hiervoor misbruiken.
Stemmen bij Kamp Westerbork: 'Ik kan ook naar een nietszeggend dorpshuis, maar dit betekent veel meer' https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/179121 ... redArticle #rtvdrenthe
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elisa2 schreef:Dat vind ik misselijkmakend dat ze zoiets hiervoor misbruiken.
F_T schreef:Uurtje geleden gestemd.
Opkomst hoog tot nu toe aldus de medewerkers van dit stembureau.
[ Afbeelding ]

anjali schreef:Vanmorgen mijn stem uitgebracht, op de SGP. Daarvoor zou ik wel regen etc. getrotseerd hebben indien nodig. Na het lezen van het eindeloze gedoe over de vreemdganger Marco B. ben ik des te blijer dat er een partij is die nog wel voor Bijbelse waarden opkomt. (Ik zit nou niet te wachten op voorbeelden van Christenen die voor verleidingen bezweken zijn, dat weet ik ook, maar het gaat om de principes hoe het moet ,als we allemaal volmaakte mensen zouden zijn, wat helaas niet het geval is).
anjali schreef:Vanmorgen mijn stem uitgebracht, op de SGP. Daarvoor zou ik wel regen etc. getrotseerd hebben indien nodig. Na het lezen van het eindeloze gedoe over de vreemdganger Marco B. ben ik des te blijer dat er een partij is die nog wel voor Bijbelse waarden opkomt. (Ik zit nou niet te wachten op voorbeelden van Christenen die voor verleidingen bezweken zijn, dat weet ik ook, maar het gaat om de principes hoe het moet ,als we allemaal volmaakte mensen zouden zijn, wat helaas niet het geval is).
Electra63 schreef:purny schreef:Gestemd op de sp. Dit vanwege dat zij een maximum tarief op boodschappen willen en opkomen voor de chronisch zieken en anderen
Ik denk dat SP voor jou een logische partij is!
ruitje schreef:Ik snap die hevige reacties op Anjali niet zo, dat mag toch gewoon een reden zijn om op een partij te stemmen![]()
Hier staat al 3 jaar achter elkaar een leus met krijt op de grond voor het stembureau. Vorige jaren echt partijen( links)
Vandaag dit
Kies klimaat, kies groen
[ Afbeelding ]