elnienjo schreef:Janneke2 schreef:
En iets meer on topic: wanbeleid of goed beleid : afgezien van 'welke kant wil je op', zul je je keuzes moeten baseren op feiten, niet op rare praatjes.
Ongeveer 65% zit levenslang in een uitkering dus hun huis wordt gewoon door de Nederlandse belastingbetaler bekostigd.
?
Ik vermoed dat jij nu spreekt over mensen die na hun vlucht een Nederlands paspoort hebben gekregen.
Een deel van hen is na jarenlang kamperen op het AZC pensioengerechtigd.
Een deel van hen is wegens ellende blijvend arbeidsongeschikt, maar wil wel graag bijdragen aan de maatschappij.
En van mensen in de bijstand die geen vluchtverleden hebben maar hier als staatsburger geboren zijn,
zeggen we ook niet 'dat de staat hun huis bekostigt'.
Citaat:
Statushouders krijgen zelfs meer dan 3000 euro inrichtingsbudget kado. Stond onlangs in een krantenartikel
Bron, graag.
Mijn informatie spreekt over zeven Brabantse gemeenten.
Doorgaans is het een renteloze lening.
Citaat:
Hoe kom je erbij dat wij Egyptenaren zouden moeten huisvesten als de Nijl op droogt?
.... tja, al zo'n tweeduizend jaar noemt men Egypte 'een geschenk van de Nijl'.
Citaat:
Zandbakken als Saoudi Arabië, VAE en Qatar functioneren toch ook?
Praat jij altijd zo...?
Als kind heb ik met plezier in de zandbak gespeeld en als oma geniet ik er nog steeds van, zij het een beetje anders.
En verdiep je eens in het reilen en zeilen van andere landen. Kennis is macht.
Citaat:
Ik las dat het in onze grote steden als ongeveer 50/50 is wat westers/niet-westers betreft. Dat moeten er niet verder uit de hand laten lopen lijkt me.
... en de rest van deze posting heb ik niet meer gelezen.
('Ben jij mal ofzo...?')