Fenneeee schreef:heel mijn raam is grijs en zitte allemaal grijse zooi op, ! dus ik denk als het kan ga ik hem als eerst schoonmaken!
Niet doen! wie weet wat er in die as zit, eerst afwachten wat de metingen zijn of het gevaarlijk is
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fenneeee schreef:heel mijn raam is grijs en zitte allemaal grijse zooi op, ! dus ik denk als het kan ga ik hem als eerst schoonmaken!
Jans schreef:Uitzoeken is altijd goed, ik heb ook diverse keren om een bron geroepen die ik zelf ook kan natrekken. Beetje extra research is niet gek.
Dat het bij ons zo gaat, met een bemanning savonds, weet ik van mijn buurman. Die zit er ook wel eens namelijkmet Oud en Nieuw zat er ook een groep vaste bemanning
Kim90 schreef:Fenneeee schreef:heel mijn raam is grijs en zitte allemaal grijse zooi op, ! dus ik denk als het kan ga ik hem als eerst schoonmaken!
Niet doen! wie weet wat er in die as zit, eerst afwachten wat de metingen zijn of het gevaarlijk is
Amanda schreef:Is brandweer Zevenbergen een beroepspost dan? Die 24/7 bemand is?
Ik voel me niet aangevallen hoor. Maar wil wel even dingen uitleggen.
Er wordt al teveel geroepen dat er dingen fout zijn gegaan. Natuurlijk zijn er fouten gemaakt, maar achter sommige dingen zit een logische verklaring. Die voor een aantal mensen soms onbegrijpelijk zijn.
Ik heb altijd geleerd: eerst verdiepen, feiten en bronnen bevestigen en dan pas iets roepen.
xxx schreef:xxx
RhealLover schreef:Tallie het gaat over het handelen van het geheel dat men niet parraat staat bij zon groot industrie terrein met bedrijven waar gevaarlijke stoffen liggen. Men is niet voorbereid en hierbij zijn gemeente etc toch tekort geschoten. Overigens ben ik geen leek