Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:Daar heb je gelijk in Nicolletje, het blijft toch altijd maar een raadsel welke beslissingen de politiek neemt en waarom. Maar dan nog vind ik het eng om te stemmen op iets wat verre van transparant is. Dan liever op iets wat wél transparant is en waar ik achter sta, maar wat mogelijk niet uitgevoerd wordt
Nicolletje schreef:Vroeger (echt heul heul vroeger) was democratie een verzameling échte vertegenwoordigers van de burgerij.
Stond een tijdje geleden een artikel in NRC next, best een leuk krantje, krijg ik een maand op proef, iets met Lowlands.
Maar daarin stond dus dat in de kamer eigenlijk bijna alleen maar blanke, academisch geschoolde mannen zitten. Hoezo vertegenwoordiging van Nederland?
Ik denk dat hierin ook een groot geheim van Wilders en co in schuilt.
Nicolletje schreef:Er was toch ook een film van? Hoe de PvdA begon? Nouja het was onderdeel van een Friese film.
Dat was toch een echte arbeider die een partij was begonnen?
Of laat mijn geheugen me in de steek?
Heino schreef:SaskiaStar schreef:Verdiepen in het partijprogramma, beter lezen, ik noem maar wat opties.
Vind je trouwens de aangekondigde bezuinigingen van de andere partijen dan zo gedetailleerd?
Psychiatrie valt ook onder gezondheidszorg, zorgt voor een psychische gezondheid
Doe eens normaal discussiëren, anders ga je ook op de foei (weet je waarom je genegeerd wordt)
Ja, de bezuinigingen van andere partijen vind ik beter uitgewerkt
Beter lezen, zoals ik al zei noemt de PVV de psychiatrie los van de gezondheidszorg
Heino schreef:Verafjord schreef:nou ik heb zelf helaas de nodige ervaring in hoe men in de geestelijke gezondheidszorg omgaat met patiënten en zoals dat gaat ben ik het er helemaal mee eens, het geld gaat niet naar de patiënten, maar naar de hoge heren die met grote salarissen naar huis gaan.
Bron?