wat nu als wilders wint?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NicoleWHS

Re: wat nu als wilders wint?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 01:42

Christel van mij mag je PVV stemmen dat vind ik geen punt, waar ik wel naar benieuwd ben is op welke programmapunten je tot deze beslissing bent gekomen. Ook voor mij is de PVV een optie geweest, maar vond ze net te met hun islamitische gedachte.

christel1857

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 01:43

nicole3939 schreef:
Ja ik snap je wel.

Denk gewoon dat het voor vele gewoon een trap naar de gevestigde politiek is. Veel mensen zijn ontevreden, er komt een betrekkelijk nieuwe partij met een andere mening en stemmen dan daarop.

Dat denk ik ook. Het doet me een beetje denken aan Pim Fortuyn een paar jaar geleden. Veel mensen waren ontevreden en fortuyn liet een ander geluid horen, en dus werd hij daarmee populair. Het schudt in ieder geval de andere partijen wakker.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 01:46

De beste coalitie voor de VVD is die van VVD-PVV-CDA, daarin kan de VVD hun beleid het beste kwijt. Maar dan heb je gelijk de vraag hoe goed Wilders zijn coalitie bij elkaar kan houden (met een typetje als Brinkman ga je dan echt problemen krijgen, die kan opeens in z'n eentje alles doorkruizen, doordat hij met een tegenstem keuzes kan blokkeren) Het is de vraag of Wilders voldoende betrouwbare bewindspersonen kan leveren, niemand zit te wachten op een situatie als met de LPF-bewindslieden. En als belangrijkste, deze coalitie heeft volgens mij geen meerderheid in de eerste kamer.

Alle politici die je hoort zijn het er wel over eens dat je met Wilders afspraken kan maken en dat hij zich daar aan houdt. Wilders heeft vandaag ook duidelijk gemaakt dat hij wil regeren, anders laat je een breekpunt niet zo snel vallen dat het niet eens meer als onderhandelingspunt te gebruiken is. Ik geloof ook werkelijk dat Wilders eigenlijk helemaal geen racist is. Ik ben ook niet zo bang dat de islam-issues een breekpunt voor hem zullen zijn, dat zijn ze namelijk wel voor de VVD en het CDA. Wilders kies voor onderbuik-issues, omdat hem dat stemmen oplevert. Wilders is namelijk maar in één ding geïnteresseerd en dat is macht. Levert van de AOW-leeftijd een breekpunt maken stemmen op? Prima, dan maak je daar toch een breekpunt van... Het gaat hem om de stemmen, niet om het standpunt. En dat is nou net het griezelige aan Geert Wilders, de man met de "harde standpunten" en de duidelijke taal. Hij is wat dat betreft de meest onbetrouwbare politicus die er is en die alleen maar in macht geïnteresseerd is.

Wat dat betreft had Jan Marijnissen vanavond nog een leuke kanttekening bij de politiek. Hij verliet vanavond om negen uur de tweede kamer. Die was uitgestorven, want alle politici waren op de avond na de verkiezingen vroeg vertrokken. Alleen in het torentje brandde nog licht, want de grote verliezer van de verkiezingen, Balkenende, was nog hard aan het werk. Alle politici zijn het er bij hem wel over eens dat Balkenende, hoe je ook over hem als persoon of zijn politieke standpunten denkt, politiek als een roeping ziet en als een plicht om je in te zetten voor je land en niet voor persoonlijke macht of meerdere eer en glorie. En dat is wat ik bij Wilders mis en wat ik vind dat je als kiezer van een politicus mag verwachten.

NicoleWHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 01:48

christel1857 schreef:
nicole3939 schreef:
Ja ik snap je wel.

Denk gewoon dat het voor vele gewoon een trap naar de gevestigde politiek is. Veel mensen zijn ontevreden, er komt een betrekkelijk nieuwe partij met een andere mening en stemmen dan daarop.

Dat denk ik ook. Het doet me een beetje denken aan Pim Fortuyn een paar jaar geleden. Veel mensen waren ontevreden en fortuyn liet een ander geluid horen, en dus werd hij daarmee populair. Het schudt in ieder geval de andere partijen wakker.

Ja klopt inderdaad, ik dacht dit ook al een beetje te lezen door je berichten heen. ;)
Wel blijf ik erbij dat je je niet hoeft te verdedigen als je op de PVV gestemd hebt, iedereen zijn keuze toch?

NicoleWHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 01:52

Karl66 schreef:
De beste coalitie voor de VVD is die van VVD-PVV-CDA, daarin kan de VVD hun beleid het beste kwijt. Maar dan heb je gelijk de vraag hoe goed Wilders zijn coalitie bij elkaar kan houden (met een typetje als Brinkman ga je dan echt problemen krijgen, die kan opeens in z'n eentje alles doorkruizen, doordat hij met een tegenstem keuzes kan blokkeren) Het is de vraag of Wilders voldoende betrouwbare bewindspersonen kan leveren, niemand zit te wachten op een situatie als met de LPF-bewindslieden. En als belangrijkste, deze coalitie heeft volgens mij geen meerderheid in de eerste kamer.

Alle politici die je hoort zijn het er wel over eens dat je met Wilders afspraken kan maken en dat hij zich daar aan houdt. Wilders heeft vandaag ook duidelijk gemaakt dat hij wil regeren, anders laat je een breekpunt niet zo snel vallen dat het niet eens meer als onderhandelingspunt te gebruiken is. Ik geloof ook werkelijk dat Wilders eigenlijk helemaal geen racist is. Ik ben ook niet zo bang dat de islam-issues een breekpunt voor hem zullen zijn, dat zijn ze namelijk wel voor de VVD en het CDA. Wilders kies voor onderbuik-issues, omdat hem dat stemmen oplevert. Wilders is namelijk maar in één ding geïnteresseerd en dat is macht. Levert van de AOW-leeftijd een breekpunt maken stemmen op? Prima, dan maak je daar toch een breekpunt van... Het gaat hem om de stemmen, niet om het standpunt. En dat is nou net het griezelige aan Geert Wilders, de man met de "harde standpunten" en de duidelijke taal. Hij is wat dat betreft de meest onbetrouwbare politicus die er is en die alleen maar in macht geïnteresseerd is.

Wat dat betreft had Jan Marijnissen vanavond nog een leuke kanttekening bij de politiek. Hij verliet vanavond om negen uur de tweede kamer. Die was uitgestorven, want alle politici waren op de avond na de verkiezingen vroeg vertrokken. Alleen in het torentje brandde nog licht, want de grote verliezer van de verkiezingen, Balkenende, was nog hard aan het werk. Alle politici zijn het er bij hem wel over eens dat Balkenende, hoe je ook over hem als persoon of zijn politieke standpunten denkt, politiek als een roeping ziet en als een plicht om je in te zetten voor je land en niet voor persoonlijke macht of meerdere eer en glorie. En dat is wat ik bij Wilders mis en wat ik vind dat je als kiezer van een politicus mag verwachten.

Met je 1e en laatste alinea ben ik het eens.

Maar zou Wilders het echt om macht te doen zijn? Dat kan ik mij niet zo goed voorstellen. Zo te moeten leven alleen om macht?
Volgens mij, maar dat is mijn persoonlijke mening, gelooft hij echt in de dingen die hij wil. Hij ziet Nederland echt zo.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 01:59

Suzeltje schreef:
Dat is inderdaad zo, maar toch vind ik het merkwaardig dat het percentage stemmers met name in Limburg en ook in Zeeland zo hoog ligt. Limburg lijkt wel opeens compleet van CDA overgestapt te zijn naar PVV.

Op zich schijnt het voor Limburg heel simpel te verklaren te zijn. De belangrijkste limburgse CDA-prominent Camiel Eurlings was vertrokken, zonder dat er een goede vervangen was, Maria van der Hoeven was niet herkiesbaar en dat zou het CDA alleen al 400.000 stemmen hebben gekost. In Limburg worden vooral lokale politici gekozen en Wilders is natuurlijk een limburger. Daarnaast is Limburg een arme en vergrijzende provincie met veel werkgelegenheidsproblemen, waar veel van Wilders programma bij aansloot. Dan heb je ook nog eens het afzetten tegen de randstad en de gevestigde orde, waardoor ook al weer bij Wilders uitkwam. Eigenlijk had het dus heel weinig met racisme en discriminatie te maken.

Nicole3939, zijn standpunten waren in zijn VVD-tijd veel gematigder. Hij is pas extremer geworden toen het hem stemmen op begon te leveren. Net zoals zijn AOW-standpunt. Hij heeft er geen enkele moeite mee om te zeggen dat er minder ambtenaren moeten komen, maar wel meer verplegers en politie-agenten. Hij is de enige politicus die meer gaat doen, de nederlandse schuldenlast terug gaat brengen ook nog eens de belasting wil verlagen. Dat het niet kan, is niet interessant. Het klinkt goed en levert dus stemmen op. Als je zijn verkiezingsprogramma goed bekijkt, dan is het gewoon de grootste gemene deler van de nederlandse borrelpraat. Het is dus gewoon wat mensen graag willen horen en geen program waar een echte ideologie achter zit.

christel1857

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 02:03

Ik denk dat alle partijleiders een honger hebben naar macht. Zelfs Femke Halsema, zelfs Marianne thieme. Ik denk dat dat politicus-eigen is.

Balkenende was een goed politicus, maar een slecht leider. Ik zal nooit vergeten dat hij de dalai lama heeft geweigerd uit angst voor china. Balkenende had meer succes kunnen hebben bij het grote publiek wanneer hij meer ruggengraat had gehad (en charismatisch zou zijn in debat maar dat terzijde)

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 02:09

Het gaat om de balans tussen eigenbelang en publiek belang. En die balans is bij Wilders zoek, omdat die teveel doorslaat naar eigen macht en eer en glorie. Het feit dat de PVV geen partij maar een éénmansbeweging met aanhangers is, versterkt dat alleen nog maar.

christel1857

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 02:12

Karl66 schreef:
Het gaat om de balans tussen eigenbelang en publiek belang. En die balans is bij Wilders zoek, omdat die teveel doorslaat naar eigen macht en eer en glorie. Het feit dat de PVV geen partij maar een éénmansbeweging met aanhangers is, versterkt dat alleen nog maar.

Misschien wel. Ik zie dat niet per definitie als iets verkeerds.
Ik zou dan ook niet graag zien dat Geert de minister president zou worden. Maar een grote stem in het geheel leek me een goed idee, en blijkbaar meer mensen.

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 07:57

Jammer dat Balkenende opgestapt is.. Begrijpelijk maar wel jammer. In het geval van de Dalai Lama koos hij niet voor idealogie maar voor geld, wat voorop gaat in de economie, zeker in deze tijden.
In mijn opinie had de cda meer stemmen gehad als het op een normale manier was verlopen en niet dat meneer Bos, de boel had laten klappen en dan verdwijnen met de staart tussen de benen.

Slechte zaak dat Wilders nu zoveel stemmen heeft gekregen. Maar ik moet het er nog van zien komen dat er echt zulke radicale ingrepen zullen komen.

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 08:51

PattyOosten schreef:
christel1857 schreef:
Pardon? Dat slaat echt helemaal NERGENS op. Ten eerste staat er nergens in het verkiezingsprogramma dat iemand de koran niet mag lezen, ten tweede: als dat zo zou zijn dan zou ik niet op de PVV stemmen. Wat een bullsh*t heino!

Het staat in zijn verkiezingsprogramma, wat je toch zou moeten lezen voordat je op hem stemt, maar vooruit, ik quote nog even:

•Verbied de boerka en de koran, belast hoofddoekjes

Maar daar heb jij dus op gestemd. Hoe voelt dat nou??

Wat een onzin zeg! Als je het op alle punten met de partij van je keuze eens moet zijn, dan is er waarschijnlijk geen enkele partij waar je op mag stemmen.
Ik begrijp werkelijk de angst van veel mensen niet. PVV heeft 24 zetels van de 150. Elke nieuwe invoering van plannen moet nog altijd door een meerderheid goedgekeurd worden. 24 is nog lang geen meerderheid!
Wat alle partijen in hun verkiezingsprogramma hebben staan, zijn plannen, geen grondwetartikelen die met een meerderheid aan volksstemmen al per definitie waar gemaakt zijn.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 09:07

Je hebt gelijk hoor Laika.. Ik vind het alleen schokkend dat zoveel mensen een partijleider steunen die discrimineert en een hele groep gelijke kansen wil ontnemen.. En dan roepen mensen: ,, ik ben tegen discriminatie hoor", onzin dus! als je echt tegen discriminatie stem je uit principe nooit op zo'n man.. Het geeft dus aan dat HEEL veel mensen discriminatie gedogen en ongelijke behandeling niet als iets vreselijks beschouwen.. Ik schrik daarvan als ik zie hoeveel mensen dat prima vinden...

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 09:09

CtjeLief schreef:
Je hebt gelijk hoor Laika.. Ik vind het alleen schokkend dat zoveel mensen een partijleider steunen die discrimineert en een hele groep gelijke kansen wil ontnemen.. En dan roepen mensen: ,, ik ben tegen discriminatie hoor", onzin dus! als je echt tegen discriminatie stem je uit principe nooit op zo'n man.. Het geeft dus aan dat HEEL veel mensen discriminatie gedogen en ongelijke behandeling niet als iets vreselijks beschouwen.. Ik schrik daarvan als ik zie hoeveel mensen dat prima vinden...

Ik denk dat dat ook te maken heeft met de ervaringen met 'buitenlanders'.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 09:17

ondertussen is door de rechter bepaald dat Wlders niet discrimineert...........

ik zal als ik vanmiddag zin en tijd heb zijn partijprogramma hier naar toe kopieeren en punt voor punt alles wat zo geroepen word door de tegenstanders, vanuit zijn eigen partijprogramma terugkaatsen.

Ik kan het me wel voorstellen dat mensen sommige bevolkingsgroepen helemaal zat zijn......... maar dat geld ook voor de tokkies, niet alleen voor de moslims.

Eigelijk gaat dit hele probleem slechts om die (hoe noemde hij dat ook al weer poedersuiker marrokaantjes) Wij hebben heel veel moslims wonen uit andere werelddelen en landen en daar is nul probleem mee...........

Ik denk dat Moslims an sich zich dit veel te veel aantrekken....... het gaat niet om hun! het gaat om een onaangepast deel van de immigranten....... moslim, katholiek, christelijk of wat dan ook.

IK persoonlijk vind het hoofddoeken ding helemaal niet verkeerd, ik hoef niet geconfronteerd te worden met een anders geloof op die manier dat ik er niet omheen kan, ik hoef mij het Moslimgebeuren niet op te laten dringen...........

Ik heb overigens geen wilders gestemd :) :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 09:18

Somebitch schreef:
CtjeLief schreef:

Ik denk dat dat ook te maken heeft met de ervaringen met 'buitenlanders'.

Nee hoor, ik heb mensen in mijn familie die helemaal nog nooit een negatieve ervaring met buitenlanders hebben gehad, maar die wel enorm discrimineren. Laten we het er maar op houden dat ze leven in een angst voor het onbekende omdat ze gewoonweg niet beter weten en alles geloven wat iemand als Wilders (of destijds Janmaat) zegt. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 09:21

KiWiKo schreef:

ik zal als ik vanmiddag zin en tijd heb zijn partijprogramma hier naar toe kopieeren en punt voor punt alles wat zo geroepen word door de tegenstanders, vanuit zijn eigen partijprogramma terugkaatsen.

Ik kan het me wel voorstellen dat mensen sommige bevolkingsgroepen helemaal zat zijn......... maar dat geld ook voor de tokkies, niet alleen voor de moslims.

Eigelijk gaat dit hele probleem slechts om die (hoe noemde hij dat ook al weer poedersuiker marrokaantjes) Wij hebben heel veel moslims wonen uit andere werelddelen en landen en daar is nul probleem mee...........

Ik denk dat Moslims an sich zich dit veel te veel aantrekken....... het gaat niet om hun! het gaat om een onaangepast deel van de immigranten....... moslim, katholiek, christelijk of wat dan ook.

IK persoonlijk vind het hoofddoeken ding helemaal niet verkeerd, ik hoef niet geconfronteerd te worden met een anders geloof op die manier dat ik er niet omheen kan, ik hoef mij het Moslimgebeuren niet op te laten dringen...........

Ik ben het niet met je eens Kim. Hij heeft in zijn partijprogramma ook 'De Islam' als volledig iets staan, dat daar wat aan moet gebeuren. Dan is het toch logisch dat ook de 'gewone Islamiet' zich dat aantrekt?

Overigens vind ik dat het dragen van een hoofddoekje niet bepaald valt onder 'opdringen van het Moslimgebeuren'. Anders zou het zijn als van jou verwacht werd dat jij een hoofddoekje ging dragen of dat ze hem je ombonden onder dwang.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 09:23

Dat hij is vrijgesproken heeft te maken met zijn functie. Ieder ander zou zijn veroordeeld voor discriminatie. Ben ik 100% van overtuigd. (in de praktijk ook meegemaakt)

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 09:31

Karl66 schreef:
D

Alle politici die je hoort zijn het er wel over eens dat je met Wilders afspraken kan maken en dat hij zich daar aan houdt.

Hier zet ik een kanttekening bij want tot op heden heeft hij zich nog nooit ergens aan gehouden. Tel daarbij op zijn impulsieve gedrag als iets hem niet bevalt, en dat is niet gespeeld, dan is regeren met hem en zijn monddode ministers hetzelfde als op een tijdbom gaan zitten
Kan me niet voorstellen dat Rutte daar echt voor gaat kiezen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 09:45

Rock schreef:
KiWiKo schreef:

Ik ben het niet met je eens Kim. Hij heeft in zijn partijprogramma ook 'De Islam' als volledig iets staan, dat daar wat aan moet gebeuren. Dan is het toch logisch dat ook de 'gewone Islamiet' zich dat aantrekt?

Overigens vind ik dat het dragen van een hoofddoekje niet bepaald valt onder 'opdringen van het Moslimgebeuren'. Anders zou het zijn als van jou verwacht werd dat jij een hoofddoekje ging dragen of dat ze hem je ombonden onder dwang.

Nee........ het is niet de Islam, het is de verislamitisering :) :) en daar kan ik hem geen ongelijk in geven........ Met de islam is niks mis, wel met de verislamitisering van dit land :) En als je zijn programma goed leest dan staat het er ook zo in :)

Dus ik snap dit niet zo goed :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 09:54

Dit staat in het partijprogramma van Wilders:
Citaat:
• De islam is vooral een politieke ideologie en kan dus op geen enkele manier aanspraak
maken op de voorrechten van een godsdienst
• Geen moskee er meer bij
• Alle islamitische scholen dicht
• Moskeeën sluiten waar geweld wordt gepropageerd
• Geen islamitische sekseapartheid; niet bij inburgeringscursussen, niet bij theaters, niet
bij bibliotheken, niet bij zwembaden of waar dan ook
• Geen subsidies meer voor islamitische media: Marokko.nl, Maroc.nl etc.
• Snij in de afdeling propaganda van multicultureel Nederland: de publieke omroep
• Geen hoofddoekjes in de zorg, het onderwijs, het gemeentehuis of waar dan ook bij de
overheid, en evenmin bij welke gesubsidieerde organisatie dan ook
• De stekker uit de Commissie Gelijke Behandeling, de multiculturele schijnrechtbanken
• EU: Turkije er in, Nederland er uit
• Dubbele nationaliteit stoppen. Wie een andere nationaliteit behoudt, kan geen
Nederlander worden
• Vrouwenbesnijdenis zwaar bestraffen
• Verbied de boerka en de koran, belast hoofddoekjes
• Verbod op koranlessen op school, evenals in gebouwen die door schoolbesturen worden
beheerd, dus ook geen koranlessen ‘na schooltijd’ of in het gebouw van de school
• Assimilatiecontracten. Niet tekenen of niet naleven = het land uit
• Voor vreemdelingen geldt: werken of wegwezen. Geen baan = geen plaats in Nederland
• Criminelen na bestraffing eruit als zij alleen een verblijfsvergunning hebben of een
dubbele nationaliteit
• Weg met procedurestapelen. Afgewezen = meteen weg
• Een wettelijk verbod op het generaal pardon
• Inburgeringsexamen in het land van herkomst, tot het zover is: inburgeringscursus in
Nederland niet gehaald, dan het land weer uit
• Zelf taalcursussen en inburgeringscursussen betalen
• Registratie van dubbele nationaliteiten
• Illegaal verblijf in Nederland moet strafbaar worden
• Invoering van een quotum voor asielzoekers – maximaal 1.000 personen per jaar,
opvang bij voorkeur in de regio
• Nederland moet zelf over het immigratiebeleid gaan, niet Brussel (dus een opt-out)
• Nederlandse nationaliteit pas na tien jaar rechtmatig verblijf in Nederland, mits geen
strafblad
• Eerst tien jaar wonen en werken in Nederland, dan pas recht op een uitkering. Alleen
uitkeringen voor wie goed Nederlands spreekt
• Terugdraaien openstelling arbeidsmarkt voor Polen en niet openstellen voor Roemenen
en Bulgaren
En vooral: volledige immigratiestop voor mensen uit
islamitische landen

Ja, er staan ook dingen in die niet specifiek tegen de Islam zijn gericht, maar er staan ook echt dingen in die als een tang op een varken (ha-ha) slaan! Koran verbieden? Verbod op hoofddoekjes? Totale immigratiestop uit Islamitische landen?

Leg jij mij nou eens uit hoe dat géén discriminatie is? Overigens stelt hij de de Islam politiek is en geen geloof, puur zodat hij dan bepaalde dingen die geloven beschermen kan omzeilen... Je reinste onzin!

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 10:07

KiWiKo schreef:

Misschien is een verbod op Jehova getuigen dan ook wel een goed idee! Die confronteren en dringen hun geloof zelfs voor mijn voordeur op.

:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 10:09

Hihi fransje :')

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 10:09

ik vind eht programma echt belachelijk van wilders, zeker de puntne hierboven. Nederland uit de EU? nee daar komen we lekker ver mee...

Ook ik vind dit je reinste discriminatie.. Immigratiestop uit islamitische landen.. En alle polen dan, russen, antilianen? Die zorgen ook voor genoeg heibel maar die mogen gewoon lekker blijven binnenstromen.

posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 10:12

nicole3939 schreef:
Maar zou Wilders het echt om macht te doen zijn? Dat kan ik mij niet zo goed voorstellen. Zo te moeten leven alleen om macht?
Volgens mij, maar dat is mijn persoonlijke mening, gelooft hij echt in de dingen die hij wil. Hij ziet Nederland echt zo.

Ja, het gaat bij hem om macht! waarom wil je niet meer democratie in je partij als je aanhang daarom vraagt? Waar is hij bang voor? Maar voor mij is het duidelijk meer inspraak in zijn eigen partij wil hij niet..... Hij is nu zooooo blij dat nederlanders als een stel kudde dieren voor hem hebben gekozen. Een breekpunt legt hij zomaar opzij. Er volgen waarschijnlijk nog veel meer en de kiezers slikken het ook nog. Als je kijkt naar het verkiezingsprogramma die heeft hij helemaal aangepast en ziet er net zo uit als die van de VVD (ook niet raar als oud VVDer) daarmee wist hij gewoon dat dat een goed programma was en dat kiezers hier voor zouden kiezen er waren wat dingen dat aangescherpt moesten worden die bij de kiezers toch wel wat gevoelig lagen bv. de AOW.
Maar goed we hebben gekozen en hij is de grote winnaar en daardoor zit hij lekker in de kamer en wordt waarschijnlijk als vice premier. De volgende stap is voor hem premier worden. En zijn persoonlijke oorlog tegen de Islam over onze ruggen gaat voeren.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 10:14

KiWiKo schreef:
Nee........ het is niet de Islam, het is de verislamitisering :) :) en daar kan ik hem geen ongelijk in geven........ Met de islam is niks mis, wel met de verislamitisering van dit land :) En als je zijn programma goed leest dan staat het er ook zo in :)

Dus ik snap dit niet zo goed :)

Wat bedoel je daar nu eigenlijk mee islamisering van de samenleving. Ik ben nog nooit een moslim tegen gekomen die mij zijn geloof probeert op te dringen.
Stel jezelf nu eens voor dat dat zou gebeuren, dan wordt jij toch ook niet zo maar moslim.
Dit is een van die loze kreten die voortdurend uit de PVV komt rollen, zonder dat het ergens op slaat.