Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Shadow0 schreef:Ayasha: We zouden 'persoonlijke inschatting' kunnen proberen, en 'naar redelijkheid', en niet alles in uberstrenge regels willen vatten die alle mogelijkheid tot nuance uitsluit.
Dus vanaf nu zijn alle hoofddeksel toe gestaan zolang de persoon er een geloofsovertuiging aan kan plakken?
KiWiKo schreef:mang schreef:hoofddoekje: ja dat mag zolang het voor de leerlingen ook nog mag.
petje oid vind ik niet kunnen aangezien de leerlingen dat ook niet mogen.
maar waarom mag de hoofddoek wel en het petje niet, dat is ook zo iets waar ik echt geen jota van begrijp
Shadow0 schreef:Zoals ik al zei: misschien moeten we niet alle mogelijkheden tot nuance uit willen sluiten. Ik vind de wereld er niet mooier op worden in zwartwit.
Shadow0 schreef:Kiwiko: en dat mag ookLeuk he, zo'n vrij land? Dat JIJ de keuze maakt en niet een anonieme macht die bepaalt wat JIJ allemaal zou moeten doen en vinden?
CtjeLief schreef:Ik denk dat men hel erg goed snapt wat het verschil is tussen een pet en een hoofddoek, maar het is een soort onredelijkheid om dat niet toe te willen geven.. Zo voel ik dat echt.. jullie begrijpen volgens mij best dat je uit beleefdheid je pet/hoed afdoet.. maar bij een hoofddoek is dit logischerwijs geen optie.. dat maakt het verschil..
CtjeLief schreef:Ik denk dat men hel erg goed snapt wat het verschil is tussen een pet en een hoofddoek, maar het is een soort onredelijkheid om dat niet toe te willen geven.. Zo voel ik dat echt.. jullie begrijpen volgens mij best dat je uit beleefdheid je pet/hoed afdoet.. maar bij een hoofddoek is dit logischerwijs geen optie.. dat maakt het verschil..
Ayasha schreef:Prima, maar reageer dan gewoon helemaal niet op me ipv eerst een reactie te geven en als ik daar vervolgens een vraag over stel te zeggen "ik ontwijk jouw manier van vragen stellen".
Citaat:Want dan sta je of niet helemaal achter wat je zelf zegt, of je weet niet goed hoe het te onderbouwen. Maar dat moet je dan niet op mij steken.Want begin het een beetje zat te worden met jou dat je eerst een reactie geeft en daarna gaat zeuren over hoe ik reageer. Reageer op de inhoud of reageer niet.
KiWiKo schreef:heee, voor veel mensen is mode ook een geloofsovertuiging