Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Toekie schreef:Kenners spraken zich vandaag zeer positief uit over Emile Roemer en noemen hem de mogelijke redding van de SP. Laten we het hopen.Ik heb in ieder geval vertrouwen in 'm. De komende drie maanden gaan we ervoor en anders lukt het op de langere termijn. Daar geloof ik echt in!
Wanted2003 schreef:Ik vind het een beetje jammer hoe PVV aanhangers hier als onfatsoenlijk en mensen van de straat worden afgeschilderd. Jullie willen de mening horen van de PVV aanhangers? De sfeer in dit topic is niet bepaald uitnodigend...
Wanted2003 schreef:Jullie willen de mening horen van de PVV aanhangers? De sfeer in dit topic is niet bepaald uitnodigend...
Heino schreef:Wanted2003 schreef:Jullie willen de mening horen van de PVV aanhangers? De sfeer in dit topic is niet bepaald uitnodigend...
Want? Omdat er kritisch doorgevraagd wordt? Sfeer zou voor linkse mensen net zo goed niet uitnodigend genoemd kunnen worden want ook ik heb al genoeg verwijten en vooroordelen naar mijn hoofd geslingerd gekregen.
Wanted2003 schreef:Kritisch doorvragen oke, dat is discussiëren. Maar ik krijg een beetje het gevoel dat sommige mensen hier niet openstaan voor iemand die voor de PVV wilt stemmen en waarom diegene dat wilt.
Wanted2003 schreef:Ooh ik verdraai de boel? Jij zegt letterlijk (Sarabande):
"Dat bedoel ik met de straat in de kamer brengen, fatsoenlijke mensen gruwen ervan, anderen die ik geen stempel op zal plakken vinden het geweldig."
Je wilt geen stempel op PVV'ers plakken, maar jij noemt tegenhangers fatsoenlijk. Dus voorstanders zijn dat niet?
Dat is geen manier van discussieren, ik snap dat die man vraagtekens oproept, maar door PVV aanhangers onbegrijpelijk te noemen.. Dat noem ik nou niet bepaald openstaan voor de mening van een ander.
Lovely schreef:Wat een rare reactie.
sarabande schreef:Wanted2003 schreef:Ooh ik verdraai de boel? Jij zegt letterlijk (Sarabande):
"Dat bedoel ik met de straat in de kamer brengen, fatsoenlijke mensen gruwen ervan, anderen die ik geen stempel op zal plakken vinden het geweldig."
Je wilt geen stempel op PVV'ers plakken, maar jij noemt tegenhangers fatsoenlijk. Dus voorstanders zijn dat niet?
Dat is geen manier van discussieren, ik snap dat die man vraagtekens oproept, maar door PVV aanhangers onbegrijpelijk te noemen.. Dat noem ik nou niet bepaald openstaan voor de mening van een ander.
Ik noem het niet onbegrijpelijk, het is voor veel mensen onbegrijpelijk dat iemand die tot racisme oproept en zijn collega's uitschelt op een plek waar geregeerd behoort te worden, door zoveel mensen bewonderd wordt.
sarabande schreef:Lovely schreef:Wat een rare reactie.
Ja je hebt gelijk, maar dat komt omdat ik Connie Palmen op TV daar dingen zag voorlezen en dat in dit licht niet begreep. Hans was een aardige en gepassioneerde man, ik heb hem vaak bij gemeenschappelijke vrienden ontmoet, ik ben niet zo gecharmeerd van Connie, sorry was ongepast.
joostvangestel schreef:Heino: er is (gelukkig) geen kiesdrempel voor wat betreft intelligentie in dit land. Dat wil niet zeggen dat PVV stemmers per definitie dom zijn, integendeel. Daarnaast is iets voor de ene wel een volwaardig argument is, voor de ander misschien geen volwaardig argument. Persoonlijk vind ik het verwijt dat men geen argumenten aandraagt, ook geen argument.