Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mango_ schreef:rockwitch schreef:Hij schijnt gezegd te hebben dat het opzet was, maar het kan toch ook zijn dat hij geroepen heeft:" oh mijn god wat heb ik gedaan" ofzo. Ik weet het niet hoor, maar ja in zulke situaties wordt er van alles geroepen.
Daarmee wil ik niks goed praten trouwens als het echt opzet is geweest hoop ik dat hij heel lang vast komt te zitten.
Daarom vind ik ook niet dat men zijn 'bekentenis' als betrouwbaar/waar moet aannemen. In zo'n situatie kan je volgens mij van alles roepen, zelfs de grootste onzin!
Nickeltje schreef:breezy302 schreef:@Nickeltje. Ik weet er normaal gezien geen speculaties geuit mogen worden. Maar toch wil ik vragen of dat deze keer wel kan. Op het nieuws wordt er namelijk ook gespeculeerd en bijna alles wordt nu gespeculeerd dus mogen bokkers dat ook doen?
Omdat de eerdere speculaties over nationaliteit en kapsel voor een bijna-ruzie hier zorgen.
geerke schreef:ik begrijp niet dat ze niet geschoten hebben op die auto toen hij door de eerste versperring heen reed....
Berdien schreef:geerke schreef:ik begrijp niet dat ze niet geschoten hebben op die auto toen hij door de eerste versperring heen reed....
En dan? Dan rijdt zo'n auto volledig onbestuurbaar en oncontroleerbaar verder. Die stopt echt niet als de bestuurder wordt doodgeschoten. Daarnaast moet je zéker zijn van dat je de bestuurder raakt, en niet een omstander. Nee, snap wel waarom dat niet is gebeurd.