d_ruiter, ik voel me al mijn hele leven meer Amsterdammer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovely schreef:[Yvonne, wat erg zeg. Die Van Ojik is echt een klunzendokter en inderdaad alleen maar bezig met de geluidsoverlast. Het heeft hem gedurende zijn loopbaan veel te vaak verblind.
Cayenne schreef:
yvonnedv schreef:Lovely schreef:[Yvonne, wat erg zeg. Die Van Ojik is echt een klunzendokter en inderdaad alleen maar bezig met de geluidsoverlast. Het heeft hem gedurende zijn loopbaan veel te vaak verblind.
Niet alleen van Ojik heeft de voortekenen niet herkent hoor maar ook een neuroloog in het EG heeft ze over het hoofd gezien. Terwijl de neurochirurg in het AMC na de bloeding duidelijk heeft gezegd dat de klachten die ik had (depressief, klapvoet) duidelijke voortekenen zijn geweest.
Maar goed die bloeding heb ik overleefd en deze ramp ook weer. Hoeveel levens zou ik nog hebben?
Lovely schreef:Doe neurologen in het EG ken ik ook dankzij die gast, ik heb er twee weken mogelijk liggen door toedoen van Van Ojik. Als ik je verhaal lees, denk ik dat het gewoon te hoog gegrepen is geweest voor je.
Oh die bak wilde ik ook altijd rijden, maar helaas had ik geen paard.
Jolliegirl schreef:Let wel... krantenartikels zijn niet actueel!
Dat is ALLEEN het nieuws....
Dus het zal nogsteeds afwachten worden.. het zal voorlopig eerst in de doofpot gaan gok ik zo!
Mystica schreef:maar er staat wel in dat de familieleden van de mensen die daar genoemd worden, al op de hoogte zijn. Dat zullen ze niet zomaar doen neem ik aan.