Mystica schreef:Hoe weet je dat?
Dat is sarcastisch bedoeld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mystica schreef:Hoe weet je dat?
Mistic schreef:volgens mij lees je niet wat ik bedoel.
Ik zeg niet dat zulke teksten uit de bijbel te halen zijn, wat die zijn er natuurlijk wel. Wat ik wilde zeggen is dat nu deze teksten zo niet gelezen worden om aanslagen te rechtvaardigen.
Sundancer schreef:Pff wat een stelletje kinderachtige figuren daar in de kamer.
Ze zijn maar aan het kloppen op de tafels, en lachen maar in het rond.
En dat zootje ongeregeld moet ons land besturen?
__KELLY schreef:Sundancer schreef:Pff wat een stelletje kinderachtige figuren daar in de kamer.
Ze zijn maar aan het kloppen op de tafels, en lachen maar in het rond.
En dat zootje ongeregeld moet ons land besturen?
jaa he, vond ze nogal melig doen , zoiets moet toch serieus behandeld worden ? is niet even een koffieleut uurtje
echt belachelijk
Sundancer schreef:Ik vond het gewoon zielig hoe Femke en die anderen de andere aanstaken om te gaan kloppen. Die naast Femke zat keek helemaal rond om te zien of het had geholpen.
Wilders heeft zich goed stand gehouden tot nu toe.
Lenn schreef:Dat zijn ook maar mensen die in een opgewonden staat verkeerden. En hoe kun jij voor hem invullen waarom hij rondkeek.
En hoe kun je dat nu zeggen??? Wellicht moet je het debat dan nog een keer bekijken. Wilders heeft vrijwel geen enkele vraag beantwoord! Op die manier kan iedereen zich standhouden.
Lenn schreef:Dat zijn ook maar mensen die in een opgewonden staat verkeerden. En hoe kun jij voor hem invullen waarom hij rondkeek.
Sundancer schreef:Lenn schreef:Dat zijn ook maar mensen die in een opgewonden staat verkeerden. En hoe kun jij voor hem invullen waarom hij rondkeek.
En hoe kun je dat nu zeggen??? Wellicht moet je het debat dan nog een keer bekijken. Wilders heeft vrijwel geen enkele vraag beantwoord! Op die manier kan iedereen zich standhouden.
Omdat ik dit zelf heb gezien, hij klopte op de tafel en ging even kijken wie er allemaal mee ging doen.
Dit is hetzelfde wanneer iemand in het publiek klapt, dan gaan er meerdere klappen.
Rustig! Dat is mijn mening, ik zeg ook niet dat ik voor of tegen Wilders ben. Maar vond dat hij zich goed heeft gehouden na alle kritiek.
Lenn schreef:Wat hij wil is simpelweg niet in de praktijk te brengen zonder concessies te doen. Dit weet hij. Omdat hij weet dat hij daarmee zijn achterban zou teleurstellen (en populariteit hoog op de agenda staat) richt hij zich op het bewust maken van de 'islamisering'. Daar is iedereen echter allang bewust van. Zou hij hier echt wat aan willen doen, dan zou hij nu een volgend agendapunt moeten hebben: Samenwerken met de regering om oplossingen te zoeken. Hier lijkt hij zich echter helemaal niet mee in te willen laten. Dat is vreemd indien hij beweert daadwerkelijk wat te willen doen aan de 'islamisering'.
__KELLY schreef:ik heb trouwens net een deel van het debat met geert wilders gezien en met sommige punten geef ik hem heel erg gellijk hij gaf argumenten als:
1: mogen niet te veel islamieten hier meer bijkomen (Maar ik vind dat gewoon niet te veel immigranten meer komen vind ik, nederland wordt te vol) geef ik gellijk want zo gaat onze hele nederlandse cultuur weg en wordt het een multiculturele mengelmoes.
2: als moslims in de meerderheid komen gaan ze gekken dingen doen zoals wat dus al gebeurd in eigen moslim landen daar zou ik hem misschien een beetje gellijk in geven want hoor wel eens gekken dingen als homo's verbranden enz..
3: de islamitische cultuur haaks staat op de cultuur hier geef ik hem ook voor een deel gellijk in want ik kan sommige dingen maar heeel moeilijk begrijpen van moslims.
Maar vindt dit een beetje een apparte (of ik wil eerder zeggen belachelijke) manier om zoiets duidelijk te maken via zo'n film, vanuit die film wou ik hem niet zo graag gellijk geven maar nu na dat debat kan ik met sommige argumenten van hem me er wel bij in stemmen maar om dat persé overal de islam daarvoor de schuld te geven ?
bedoel nederland raakt niet alleen vol door de islamieten ..
jameyskatje schreef:>>>bekijk de uitzending van 30 maart. <<<
wellicht veranderd het beeld van de meeste over de gevaarlijke Islam en die domme moslims Wrhaahg![]()
Citaat:Voor deze reportagereeks zijn we niet over één nacht ijs gegaan. Onze reporter, Hind Fraihi, is zelf een gelovige moslima die een grote voorkennis heeft van de islam in binnen- en buitenland. We hebben haar twee maanden undercover laten werken. Naar Vlaamse persnormen een zeer lange periode en zeker lang en grondig genoeg om een goed beeld te krijgen van de situatie in Molenbeek. Onze reporter heeft er ook bewust voor gekozen om haar echte naam onder de reportagereeks te zetten om zo het debat voluit aan te kunnen gaan.
Citaat:Recent vertelde Mohammed Habash in een interview met Jan Leyers hoe België tot op vandaag heel wat radicale moslimgroeperingen telt: “Toen ik in Brussel was, waande ik me echt in de grotten van Tora Bora. Echt. Ik zag mannen met erg lange baarden en grote tulbanden. Ze hadden het over ‘n militante islam en de jihad. ‘We moeten oproepen tot ‘n islamitisch bewind in België…’ Zulke toestanden komen niet voor in mijn land. (…)”