Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schimmelig schreef:Wil ieder zijn lange tenen weer intrekken, dat is leuker praten
Die Google advertenties zijn erg amusant inderdaad
Karl66 schreef:Dit topic gaat over de petitie tegen het rookverbod. Persoonlijke aanvallen en sneren richting rokers en nietrokers voegen hier niks aan toe. Dus graag weer ontopic zonder dit soort sfeerbedervende reacties.
MISTRAL94 schreef:Misser: Ik zal nu net zo goed lezen als dat jij dat doet
Chiqa schreef:Citaat:Ja zo kan je het wel noemen ja...
Ik heb dus NIET gezegt dat ik aan illegale zwendel doe ik betaal netjes mn belasting hoor.
Triest dat men wel oordelen kan maar men God niet weet waarover....
Vragen staat vrij hoor een oordeel hoor ik liever aan van de Minister van Justitie.
naadje24 schreef:omdat er van de tegenpartij (ook jij) ook nog steeds steken onder water worden gegeven....
en ik dwing ook niemand mijn rook op als je misschien goed gelezen zou hebben ...
runningkawa schreef:L8l nu niet recht wat krom is...jij rookt maar lekker je gestolen sigaretjes...als je dat maar niet doet naast mij
Chiqa schreef:Ik koop mn rookwaren bij de Vomar, Aldi, AH en ook bij de Techador, (de sigarenboer hier in het dorp)
Misser schreef:MISTRAL94 schreef:Misser: Ik zal nu net zo goed lezen als dat jij dat doet
Hebben we het nou wel over hetzelfde of niet?
nathalie2302 schreef:Ik ben zelf een absolute niet-roker en onderteken dus de petitie niet. Als er in een restaurant gerookt wordt, wil ik er liever niet eten omdat de geur en de lucht mij verschrikkelijk tegenstaan.
runningkawa schreef:Zoals je kon zien moest ik nog 8 bladzijdes bijlezen en dat heb ik nog niet gedaan
runningkawa schreef:Maar als jij op een vraag dat iets van de vrachtwagen is gevallen ja zoiets antwoord, geef je daarmee zelf toe dat je gestolen waar koopt of iets wat daar toch echt op lijkt.
Scum schreef:Dat zou heerlijk zijn, als het op een terras ook niet meer mocht. Want nu kan ik zowel buiten als binnen niet gaan uit eten. Ik hoop dat daar ook een voorstel voor komt
Scum schreef:Dat zou heerlijk zijn, als het op een terras ook niet meer mocht. Want nu kan ik zowel buiten als binnen niet gaan uit eten. Ik hoop dat daar ook een voorstel voor komt