Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lusitana schreef:Het probleem met deze media aandacht is, dat een en ander door elkaar wordt gehaald, overtrokken of zelfs verzonnen om maar een nieuwtje te hebben wat een zandere zender nog niet heeft.
Net als een paparazzo voor een roddelblad die een tekst bij een foto verzint waardoor die een hele andere context krijgt, of zelfs een foto manipulereert. De pers is hier en daar al niet beter meer dan de paparazzi.
kekaro schreef:dat lijkt me onvoorstelbaar erg !
maar ik denk dat ik zowiezo al ingestort en doorgedraaid zou zijn als mijn kind weg was....
Lusitana schreef:kekaro schreef:dat lijkt me onvoorstelbaar erg !
maar ik denk dat ik zowiezo al ingestort en doorgedraaid zou zijn als mijn kind weg was....
Ja, dat is het andere verdachtmakende. Je gaat toch niet eerst SKY NEWS bellen!!!
Mistic schreef:Jeetje wat een informatie ineens.
Het aanhalen van de 10 begrafenissen de afgelopen tijd, heeft dat te maken met het dat ze misschien denken dat ze toen begraven zou kunnen zijn?
alja schreef:idd is de stoep al open gebroken en er zou toch ook een straat worden open gebroken worden die net in die tijd daar is gelegd?
Citaat:Portugese politie wil dagboek van Kate McCann
Uitgegeven: 12 september 2007 16:44
Laatst gewijzigd: 12 september 2007 16:46
AMSTERDAM - De Portugese politie heeft een nieuwe stap gezet in de vermissingzaak van het Britse meisje Madeleine McCann. Ze willen speciale bevoegdheden om het dagboek van Kate McCann in beslag te kunnen nemen. Dat meldt de Britse krant The Telegraph woensdag.
Volgens de openbare aanklager in Portugal is het mogelijk dat Kate in het dagboek meer loslaat over wat er precies met Madeleine is gebeurd toen ze vier maanden geleden verdween uit een vakantieappartement in de Algarve.
Verdachten
Vorige week werd bekend dat beide ouders van Madeleine als officiële verdachten zijn aangemerkt door de Portugese politie. Ze zijn ondervraagd, en inmiddels teruggekeerd naar Groot-Brittannië.
Kate McCann hield een dagboek bij gedurende de periode dat het echtpaar in Portugal zat, en een zoektocht op touw zette om hun vermiste dochter terug te vinden.
Volgens Portugese media is het dagboek vorige week al ingenomen door de Portugese politie, om meer inzicht te krijgen in het leven van het echtpaar, en om eventuele aanwijzingen te vinden voor betrokkenheid bij de verdwijning.
Citaat:AMSTERDAM - De Portugese politie heeft een nieuwe stap gezet in de vermissingzaak van het Britse meisje Madeleine McCann. Ze willen speciale bevoegdheden om het dagboek van Kate McCann in beslag te kunnen nemen. Dat meldt de Britse krant The Telegraph woensdag.