Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benzz schreef:Kijkcijfers qua tv lopen sowieso terug, het gros kijkt geen tv meer, dat is echt een senioren ding.
De Nederlandse journalistiek staat bekend om zijn zeer kritische en objectieve verslaglegging en ik persoonlijk vind ze echt niet gekleurd verslaglegging doen. Ongehoord Nl daarintegen
secricible schreef:Maar hoe is Wilders voor het behoud vd Nederlandse cultuur? Npo zenders weg, geen geld meer naar culturele organisaties? Verstaan jullie dan wat anders onder cultuur dan ik?
Hij wil geen andere culturen, maar de onze ook niet heb ik het idee...Citaat:Stoppen met kunst- en cultuursubsidies
Loretta schreef:Grappig om te zien dat BBB probeert de partijen om tafel te krijgen.
https://nos.nl/artikel/2499812-bbb-wil- ... et-wilders
Loretta schreef:Grappig om te zien dat BBB probeert de partijen om tafel te krijgen.
Citaat:Volgens Van der Plas moeten partijen ophouden elkaar via sociale media toe te spreken: "Als je op Twitter met elkaar kan praten, kan je ook aan tafel praten", aldus de BBB-voorvrouw.
Janneke2 schreef:... dat is traditie.
Extreem rechts/autoritaire clubs hebben een hekel aan kunst.
Kunst ontregelt,
stelt vragen,
laat een mens weer eens op een andere manier 'kijken' -
"arreboe".
IMANDRA schreef:Loretta schreef:Grappig om te zien dat BBB probeert de partijen om tafel te krijgen.
Is dit oprecht denken jullie? Of omdat ze wellicht de kans ziet dat er toch nieuwe verkiezingen komen, en ze zo beter uit de verf komt en dus BBB meer stemmen zou bezorgen?
Vraag het me oprecht af.
AppleSter schreef:Eh… Zwarte Piet en Sinterklaas, wie is er niet mee opgegroeid?
Mijns inziens hoort dat inderdaad bij de Nederlandse cultuur. Of het roetpiet/ regenboogpiet of knal oranje Piet moet zijn moeten de mensen zelf bepalen wat mij betreft. Langzaamaan gaat alles met z’n tijd mee, het forceren te veranderen strijkt steeds meer tegen de haren in en heeft de glans van dit geweldige kinderfeest gehaald.
Wilders is vrij duidelijk met wat hij van de NPO vindt… Te eenzijdig, te links (of D66?) en te woke. Qua kunst en cultuur weet ik zo niet.
pien_2010 schreef:Dat gevoel deel ik van de BBB. Ook eens dat Twitter (X nu) niet HET kanaal is om te communiceren. Dat vond ik behoorlijk irritant en ook populistisch. Grrrr.
Ga rond de tafel! Eens met de BBB.
Ik vind mevrouw vd Pas behoorlijk authentiek en eerlijk overkomen. Dus zou zomaar eens kunnen dat ze het meest Imandra, maar dat weet je nooit.
Janneke2 schreef:Tango1979 schreef:Ik vind Wilders met z'n bericht op X ook niet handig. Als hij echt milder is, dan zijn die voorwaarden van Omtzigt toch niet zo'n probleem?
... ik zit niet op X.
Heeft hij iets getwitterd over de formatie?
Benzz schreef:Kijkcijfers qua tv lopen sowieso terug, het gros kijkt geen tv meer, dat is echt een senioren ding.
De Nederlandse journalistiek staat bekend om zijn zeer kritische en objectieve verslaglegging en ik persoonlijk vind ze echt niet gekleurd verslaglegging doen. Ongehoord Nl daarintegen