Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Die laag opgeleide is welkom in de kassen en fabrieken, post bedrijven enz.
Niet iedereen past in de stad.
In een dorp zijn huizen goedkoper. Niet perse luxer.
Waar Ov slecht rijd is niet perse afgelegen.
_San87_ schreef:Miepmiept schreef:Van mijzelf mag het vliegen wel duurder worden, maar dat is makkelijk zeggen want ik heb geen familie in het buitenland en zal waarschijnlijk nooit in een vliegtuig zitten.![]()
Maar ook onder niet vluchtelingen hebben er een hoop familie in het buitenland zitten. Met een minimumloon is die 252 euro extra een hoop geld om pa en ma of kind waar dan ook te bezoeken.
Zeker. Toch vind ik dat geen reden om geen belasting op kerosine te heffen. Het hoeft ook niet meteen 21% te zijn, beginnen met 6 of 9 kan ook.
DuoPenotti schreef:Daar ben ik het zeker mee eens.
Mensen zouden zeker vaker het OV pakken als het beter aansloot (ook bij de 24 uurs economie) en de prijs wat meer te doen was. Zeker met milieu in het achterhoofd begrijp ik daar niets van.
Spenk schreef:1 cent ik weet niet of je dat dalen vindt? Diesel stijgt 4 cent.
Citaat:TinQ liet deze week op verschillende plekken in het land automobilisten een uur lang tanken voor de benzineprijs van 2002, in het kader van het twintigjarige bestaan van het bedrijf. Door de hoge brandstofprijzen elders in het land leidde dit al gauw tot lange files en in sommige gevallen zelfs vechtpartijen bij de benzinepomp.
Sizzle schreef:Citaat:TinQ liet deze week op verschillende plekken in het land automobilisten een uur lang tanken voor de benzineprijs van 2002, in het kader van het twintigjarige bestaan van het bedrijf. Door de hoge brandstofprijzen elders in het land leidde dit al gauw tot lange files en in sommige gevallen zelfs vechtpartijen bij de benzinepomp.
![]()
Er is oorlog in Europa, laten we met elkaar op de vuist gaan vanwege een eenmalige kortingsactie
MyWishMax schreef:En dan zijn er nog mensen die het aan tinq vinden liggen, want dit was te verwachten... Sorry, maar dat is toch niet normaal en dat zo'n bedrijf een leuke actie wil doen moet toch kunnen?