Typisch weer van Sjerrie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foaly schreef:Ach, Thierry was volgens de liveblog van nu.nl gisteravond te moe voor een reactie
Citaat:Baudet zou te moe zijn geweest voor reactie op uitslag
Thierry Baudet was woensdagavond te moe om op de verwachte verkiezingsuitslag te reageren, zegt Forum voor Democratie-kandidaat Hans Smolders. De exitpolls voorspelden een klinkende overwinning voor de rechtse partij, die van twee naar acht zetels zou groeien, maar partijleider Baudet was nergens te vinden. "Thierry Baudet was gewoon dood- en doodop", verklaart Smolders in Goedemorgen Nederland.
"Hij heeft echt twintig uur per dag gewerkt de afgelopen weken. Dat is de werkelijke reden waarom hij er gisteren gewoon niet was", aldus Smolders.
Vriend. Alsof de andere lijsttrekkers de afgelopen weken alleen maar achterover hebben gehangen
fransje23 schreef:Ben benieuwd of je ook stoer genoeg bent om mocht het wel beter gaan toe te geven dat je er naast zat.
Berdien schreef:Urielle schreef:Ik ga wel helemaal strijk om de verongelijkte fraudereacties van PVV en FvD aanhangers op fb
En dat terwijl de FVD toch echt wel op dikke winst staat. Maar ja, niet zoveel als ze gehoopt hadden. Gelukkig maar
elnienjo schreef:fransje23 schreef:Ben benieuwd of je ook stoer genoeg bent om mocht het wel beter gaan toe te geven dat je er naast zat.
Als D66 er voor zorgt dat je als ziek/afgekeurd er niet op achteruit gaat, dan zal ik 'n zucht van opluchting slaken.
Ben evengoed wel bang voor het verkwanselen van de souvereiniteit van ons land aan Europa en de open grenzen voor Afrikanen. En ze hebben volgens mij ook behoorlijk extreme klimaatplannen waar ik mijn hart voor vast hou.
irmaz schreef:Grappig dit, juist het uitvoeren van extreme klimaatplannen zijn de enige methode om te zorgen dat heel Afrika niet binnen afzienbare tijd in Noord Europa komt wonen
irmaz schreef:Grappig dit, juist het uitvoeren van extreme klimaatplannen zijn de enige methode om te zorgen dat heel Afrika niet binnen afzienbare tijd in Noord Europa komt wonen
irmaz schreef:elnienjo schreef:Als D66 er voor zorgt dat je als ziek/afgekeurd er niet op achteruit gaat, dan zal ik 'n zucht van opluchting slaken.
Ben evengoed wel bang voor het verkwanselen van de souvereiniteit van ons land aan Europa en de open grenzen voor Afrikanen. En ze hebben volgens mij ook behoorlijk extreme klimaatplannen waar ik mijn hart voor vast hou.
Grappig dit, juist het uitvoeren van extreme klimaatplannen zijn de enige methode om te zorgen dat heel Afrika niet binnen afzienbare tijd in Noord Europa komt wonen
IMANDRA schreef:Was gewoon benieuwd hoe de zetelverdeling vanuit de poll van bokt zou zijn, maar snap dat die totaal niet representatief is voor NL
irmaz schreef:Maar het goede nieuws is dat ze dan niet naar Nederland komenGrappig dit, juist het uitvoeren van extreme klimaatplannen zijn de enige methode om te zorgen dat heel Afrika niet binnen afzienbare tijd in Noord Europa komt wonen
Winged schreef:Roodvos schreef:Maar het goede nieuws is dat ze dan niet naar Nederland komen. Nederland staat dan ook goeddeels onder water, dus onze randstedelijke bevolking gaat dan ook gezellig klimaatmigreren
.
Drukte in Assen-aan-zee!
elnienjo schreef:anjali schreef:Ik denk ook wel als zieken financieel afgeknepen gaan worden,dat ze depressief kunnen worden en mogelijk naar euthanasie gaan verlangen.Ik vind dit dus helemaal verkeerd en het tegenovergestelde van Christelijk.
Christelijk heeft er niet zoveel mee te maken. De CDA wil immers de WW halveren.
Ik snap niet wat mensen in D66 zien. Bij mij bungelt ie altijd samen met Groen Links onderaan elke kieswijzer dus ik vrees dat hun plannen niet veel goeds kunnen betekenen.