. Ik vind het bvb ook onzin dat hier mensen in de buurt op 5 km van hun werk wonen en toch elke dag de auto nemen....Zoals ik al zei, naar school is echt een keuze. Dat bespaard me 2 uur reistijd elke dag dat ik met de auto ga. Maar ik ben scooter bezorger geweest, dus ik weet hoe het is om met 2 graden in de regen rond te rijden op zo'n ding. Nou, nee, bedankt. Ik moet mezelf er al toe zetten om naar mijn paard te gaan met 2 graden omdat ik na 2 uur rijden (ga meestal de bossen in) al het gevoel heb dat mijn hart nooit meer zal opwarmen
Als ik daarvoor en daarna nog een uur de scooter op moet ga ik dood denk ik
(nog daargelaten dat ik beroerd scooter rij en al 6 ongelukken heb gemaakt in 1 jaar
) Ik heb ook eens naar stal gefietst, maar dit duurde 1,5 uur
Ov naar stal is 2 uur
En in de winter heb ik dus geen tijd om voor half 5 klaar te zijn op stal om voor het donker thuis te zijn... 
. Voor mij bijvoorbeeld wel, maar ivm met de hoge aanschafkosten (die je een jaar geleden echt nog niet terugverdiende in de levensduur van de auto, in verschil benzine-elektriciteit en de lagere wegenbelasting) hebben ze toch voor een benzine gekozen. Veel goedkoper en was op dat moment dus ook maar 250? euro per jaar aan wegenbelasting...
.
)