Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MiniMouse schreef:Niet alleen gekozen voor 4 jaar...
50 jaar!
Dit jaar werd ook de daar zogenoemde 1e en 2e kamer daar opnieuw ingericht.. Allemaal republikeinen nu.. daar komt dus de komende 50 jaar geen democratisch presidentje meer doorheen..
Domme mensen die uit protest voor Trump hebben gestemd omdat Bernie Sanders besloot er uit te stappen ..
En luie mensen die besloten niet te stemmen.
Bah wat baal ik hier van.
Trump
Homo hatend, vrouwonvriendelijk(wil bijv ook stemrecht vrouwen ontnemen) en vind Klimaat verandering onzin..
Word leuk....
Beetje hoop dat het vooral heel veel grootspraak was...
c_alsemgeest schreef:Ayasha schreef:Ik geloof dat die weinig helpen tegen kernbommen, die neigen nogal lang te blijven hangen....
Jup... lood inslaan, eten voor 10 jaar... ach laat maar, ik transformeer we in een kakkerlakdie schijnen er nog het minste last van te hebben.
Als die bovenop je stadje valt is zelfs mijn kakkerlak transformatie geen redding meer
Electra63 schreef:Tja. .. dan kan je beter een ander systeem kiezen.
Als iedereen inspraak wil of moet hebben, wordt t zeker een zooitje.
Zeker als beslissingen genomen moeten worden die ergens van betaald moeten worden, maar niemand weet hoe of waarvan.
enzino schreef:En iedereen die niet stemt is lui? Misschien voelen ze zich niet genoeg betrokken bij politiek om te gaan stemmen. Of hebben geen tijd.
c_alsemgeest schreef:Ayasha schreef:Ik geloof dat die weinig helpen tegen kernbommen, die neigen nogal lang te blijven hangen....
Jup... lood inslaan, eten voor 10 jaar... ach laat maar, ik transformeer we in een kakkerlakdie schijnen er nog het minste last van te hebben.
Als die bovenop je stadje valt is zelfs mijn kakkerlak transformatie geen redding meer