Tcm62 schreef:De kindbruitjes, , de oude en jonge weduwvrouwen, de minderjarige wezen...allemaal warm onthaal..ik maak meteen bedje klaar.
Jonge mannen met luxe kleren, Iphone 6 tussen 18 en 25 jaar..de toekomst van het land...ga je land verdedigen en opbouwen..hebben onze opa's nl ook gedaan en die zitten nu in hun poep te wachten op een verpleger die niet komt, want die is ontslagen door bezuinigingen...
Tja, dat perspectief zou mij ook tot grootse verzetsdaden motiveren.
Tcm62 schreef:Migranten met een goede opleiding en minimaal bedrag als spaarrekening met kans op baan mag met gezin komen, net zo als de immigratieregels bij de echt gewilde landen die ook voor ons gelden.
Dan hebben we nog 10% echte oorlogsvluchteling die het mes in de nek heeft gehad, die krijgen een plek in een AZC met professionele begeleiding voor trauma's en begeleiding de cultuurshock te verwerken en te begrijpen..daar wil ik ook graag wel een boterham minder voor eten, desnoods handje uit de mouw als buddy..
De rest weren....lekker makkelijk, we zijn sinterklaas niet..
80% is nl gewoon uit op lekker makkelijk, handje op...
10% echte vluchtelingen, 80% handje op....jij hebt klaarblijkelijk toegang tot informatiebronnen die weinigen van ons hebben.....of je hebt een grote duim. Overigens: je komt nog 10% tekort. Hang daar ook nog even een labeltje aan.