Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:Ik vind het dus juist wel goed dat die lijst is gepubliceerd. Zo heeft iedereen zekerheid. Ook verre kennissen en dergelijke die anders nooit te weten komen wie er op het vliegtuig zat.
Dribbel schreef:"Gezien de technische complexiteit van de SA-11 is het onwaarschijnlijk dat de separatisten hebben gehandeld zonder hulp van deskundig personeel. Daarom kunnen wij niet uitsluiten dat Russisch personeel technische hulp heeft geboden bij het bedienen van het systeem", zei VS-ambassadeur Power tegen de VN-Veiligheidsraad.
http://nos.nl/artikel/676537-separatist ... olpen.html
Citaat:"Gezien de technische complexiteit van de SA-11 is het onwaarschijnlijk dat de separatisten hebben gehandeld zonder hulp van deskundig personeel. Daarom kunnen wij niet uitsluiten dat Russisch personeel technische hulp heeft geboden bij het bedienen van het systeem", zei VS-ambassadeur Power tegen de VN-Veiligheidsraad.
http://nos.nl/artikel/676537-separatist ... olpen.html
takkie_muis schreef:kimberley12 schreef:Deze lijst klopt wel, het stel uit Volendam staat er ook tussen, eveneens een vrouw waar ze het paspoort van lieten zien
Paspoort van lieten zien? Die heb ik niet gezien op dat gruwelijke filmpje..
takkie_muis schreef:kimberley12 schreef:Deze lijst klopt wel, het stel uit Volendam staat er ook tussen, eveneens een vrouw waar ze het paspoort van lieten zien
Paspoort van lieten zien? Die heb ik niet gezien op dat gruwelijke filmpje..
Jaime_ schreef:Ja joh. Zoals ik al zei laten elke dag zo'n 160.000 mensen het leven. Alleen nu is het in eens 300 man in 1x waarvan zo'n 200 nederlanders, nederland is klein, dus iedereen heeft ergens in zijn netwerk wel een passagier van deze vlucht zitten. Dat lees je hier ook 'de oom van een klasgenootje van mijn zusje'
Sammie schreef:Jaime_ schreef:Ja joh. Zoals ik al zei laten elke dag zo'n 160.000 mensen het leven. Alleen nu is het in eens 300 man in 1x waarvan zo'n 200 nederlanders, nederland is klein, dus iedereen heeft ergens in zijn netwerk wel een passagier van deze vlucht zitten. Dat lees je hier ook 'de oom van een klasgenootje van mijn zusje'
Ik ken tot nu toe helemaal niemand, zelfs niet in tweede of derdegraad. Ik snap wel wat je bedoelt. Ik vind t voor iedereen erg, of het nu de neef van de buurman van je tante is, het klasgenootje van 10 jaar terug voor zes weken of fysiek een zeer goede bekende.