zijn dit de gevolgen? laten we ons opstoken en uitspelen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 11:57

janesmith schreef:
Teddy321 schreef:
Ik heb een paar jaar uitzettingsvluchten gedaan voor m'n baas. Hele ladingen werden uitgezet naar Cassablanca!! Zeker rond het einde van het jaar. Alles werd op kosten van de Nederlandse belastingbetaler naar Marokko gevlogen! Eind januari waren ze allemaal weer terug volgens de KMAR. Erger nog, tijdens het instappen van de terugvlucht zeiden de KMAR heren al: die hebben we vorige week gebracht en die 3 weken geleden, enz, enz.

Maakt niks uit. Al moeten we een luchtbrug maken, we blijven ze terugsturen. Er is net weer een groter vliegtuig op de markt. :-)

En wie gaat dat betalen|????

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:00

De staat als het koningshuis voor miljoenen op vakantie kan kunnen ze dat ook wel betalen _O-

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:01

shilady schreef:
De staat als het koningshuis voor miljoenen op vakantie kan kunnen ze dat ook wel betalen _O-

De vakantie's van het Koningshuis, worden betaald door het...ahum, Koningshuis!!

shilady

Re: zijn dit de gevolgen? laten we ons opstoken en uitspelen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:02

Ja doei stond pas geleden nog erges dat het vd balasting werd gedaan en dat balkenende het niet zo leuk vond

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:03

janesmith schreef:
Maakt niks uit. Al moeten we een luchtbrug maken, we blijven ze terugsturen. Er is net weer een groter vliegtuig op de markt. :-)

Er vanuit gaande dat deze wetgeving er komt. Wat dan als ál die 'oplossingen' niet gaan werken? Dan weer nieuwe wetten maken die voor zwaardere straffen kunnen zorgen? Zomaar een (niet mijn ideale) idee hoor.
Laatst bijgewerkt door Ann op 16-07-10 12:05, in het totaal 1 keer bewerkt

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:05

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:05

shilady schreef:
Ja doei stond pas geleden nog erges dat het vd balasting werd gedaan en dat balkenende het niet zo leuk vond

Nee Shilady, goed lezen! Het Koningshuis krijgt salaris, wat wordt betaald van onze belastingcentjes.
Van dat salaris betalen ze de vakantie's.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:07

En misschien is het ook handig om er even bij stil te staan hoeveel inkomsten er jaarlijks zijn (juist) door het Koningshuis.

janesmith

Teddy321 schreef:
janesmith schreef:

En wie gaat dat betalen|????

De samenleving. Net zoals we nu ook alle schade betalen die ze aanrichten en alle juridische kosten waar ze ons mee opzadelen.
Een ticket is een stuk goedkoper.

shilady

Nou vind ik hetzelfde
eerst onze belastingcenten naar de belasting dan op de rekening van de koninging maar blijven belastingcenten ;)

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:09

shilady schreef:

En dan betalen ze ook nog eens geen belasting maar wel hele linkse praatjes hebben. Zou afgeschaft moeten worden. Is niet meer van deze tijd om geboren te worden met een gouden lepel in je mond. LEVE DE REPUBLIEK.

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:11

shilady schreef:
Nou vind ik hetzelfde
eerst onze belastingcenten naar de belasting dan op de rekening van de koninging maar blijven belastingcenten ;)

Maar dat is het niet! Ze krijgen een salaris voor de werkzaamheden die zij uitvoeren. (Net als bij alle ambtenaren wordt dit betaald van belastinggelden). Van dat salaris moeten ze leven. Zoals Ann al zegt, wat denk je dat het Koningshuis de Nederlandse belastingbetaler opbrengt?? Volgens mij heb je echt geen idee he?

shilady

Ik vind dat ze niet zoveel doen . Ja 10x per jaar op vakantie :P
Laatst bijgewerkt door shilady op 16-07-10 12:12, in het totaal 1 keer bewerkt

janesmith

Ann schreef:
janesmith schreef:

Er vanuit gaande dat deze wetgeving er komt. Wat dan als ál die 'oplossingen' niet gaan werken? Dan weer nieuwe wetten maken die voor zwaardere straffen kunnen zorgen? Zomaar een (niet mijn ideale) idee hoor.

Voorlopig eerst maar eens kijken of het wel werkt. Dat knuffelen en theedrinken heeft in ieder geval al bewezen dat het niet werkt, want alle negatieve cijfers gaan ieder jaar omhoog.

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:12

janesmith schreef:
shilady schreef:

En dan betalen ze ook nog eens geen belasting maar wel hele linkse praatjes hebben. Zou afgeschaft moeten worden. Is niet meer van deze tijd om geboren te worden met een gouden lepel in je mond. LEVE DE REPUBLIEK.

Jane, hou je bij je politieke leest, dit soort uitspraken staat heel dom en horen niet in dit topic.

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:13

janesmith schreef:
Daphna schreef:
Alle Marokkanen hebben een dubbel paspoort. Marokaanse identiteit kan je niet opgeven. We zetten ze dus allemaal op de boot.
Nee, alleen de lastige. Hoe vaak moet dat nog gezegd worden voor iemand het wil horen?

randalinpony schreef:
De bedoeling? Ik ben geen raddraaier, maar ben wel onderdeel van de aanpak, en zou me heel erg opgejaagd voelen, als de PVV zijn beleid gaat uitvoeren. Ik ben allochtoon, en dus een nachtmerrie, aldus Wilders. Ik mag mijn boek niet meer lezen. Ik draag danwel geen hoofddoek, hoewel ik dat graag wil, maar die 1000 euro tax kan ik niet betalen, met mijn studenten budget.

Als jij geen problemen veroorzaakt, dan hoef je je daar geen zorgen over te maken. Ik stem PVV, maar als er daadwerkelijk hoofddoekjes-belasting of een koranverbod zou komen, zou ik naast je lopen in de protestmars. Want dat zijn belachelijke voorstellen. Die er ook nooit door komen. Maar lastige straatterroristen terugsturen, dat is een stuk makkelijker want zowel VVD als PVV willen dat.

Ik wil het graag horen. Als Wilders mij dit zou vertellen zou ik gerust gesteld zijn. Vooralsnog hoor ik deze geluiden enkel van zijn achterban, en weigert Wilders zelf een dergelijke uitspraak te doen. Het is vooralsnog het beleid van de PVV, en niet het beleid van de achterban, ik ben dus niet gerust gesteld. Kan het wel waarderen dat je mee zou lopen in een protestmars.

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:13

Ann schreef:
En misschien is het ook handig om er even bij stil te staan hoeveel inkomsten er jaarlijks zijn (juist) door het Koningshuis.

En dat moet je dan weer vergelijken met hoeveel we eventueel verdiend zouden hebben door een President.
Bijna ieder land heeft een President en ik kan nou niet zeggen dat wij het beter doen dan die landen zonder koningshuis.
Koninkrijken zijn een uitstervend ras. Er zijn er wereldwijd nog maar een paar. Dat is niet voor niks.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:14

janesmith schreef:
shilady schreef:

ach joh die maxima heeft het slim gedaan
beetje met alexander trouwen wat kinderen uitpoepen en lekker mee op vakantie gaan !

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:15

Teddy321 schreef:
janesmith schreef:

Jane, hou je bij je politieke leest, dit soort uitspraken staat heel dom en horen niet in dit topic.

Dat beslis jij? Echt niet. LEVE DE REPUBLIEK. Dat is een legale uitspraak die nergens verboden is. Ook niet op Bokt.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:15

Daphna schreef:
Daphna schreef:
Alle Marokkanen hebben een dubbel paspoort. Marokaanse identiteit kan je niet opgeven. We zetten ze dus allemaal op de boot.
Nee, alleen de lastige. Hoe vaak moet dat nog gezegd worden voor iemand het wil horen?

randalinpony schreef:
De bedoeling? Ik ben geen raddraaier, maar ben wel onderdeel van de aanpak, en zou me heel erg opgejaagd voelen, als de PVV zijn beleid gaat uitvoeren. Ik ben allochtoon, en dus een nachtmerrie, aldus Wilders. Ik mag mijn boek niet meer lezen. Ik draag danwel geen hoofddoek, hoewel ik dat graag wil, maar die 1000 euro tax kan ik niet betalen, met mijn studenten budget.

Als jij geen problemen veroorzaakt, dan hoef je je daar geen zorgen over te maken. Ik stem PVV, maar als er daadwerkelijk hoofddoekjes-belasting of een koranverbod zou komen, zou ik naast je lopen in de protestmars. Want dat zijn belachelijke voorstellen. Die er ook nooit door komen. Maar lastige straatterroristen terugsturen, dat is een stuk makkelijker want zowel VVD als PVV willen dat.

Ik wil het graag horen. Als Wilders mij dit zou vertellen zou ik gerust gesteld zijn. Vooralsnog hoor ik deze geluiden enkel van zijn achterban, en weigert Wilders zelf een dergelijke uitspraak te doen. Het is vooralsnog het beleid van de PVV, en niet het beleid van de achterban, ik ben dus niet gerust gesteld. Kan het wel waarderen dat je mee zou lopen in een protestmars.[/quote]

Nou kzal is even kijken of we een afspraak met hem kennen regelen ik heb overgens ook nog wel wat vragen aan hem!

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:17

Citaat:
Dat beslis jij? Echt niet. LEVE DE REPUBLIEK. Dat is een legale uitspraak die nergens verboden is. Ook niet op Bokt.

Zal het even navragen aan Leonoor

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:18

Daphna schreef:
Ik wil het graag horen. Als Wilders mij dit zou vertellen zou ik gerust gesteld zijn. Vooralsnog hoor ik deze geluiden enkel van zijn achterban, en weigert Wilders zelf een dergelijke uitspraak te doen. Het is vooralsnog het beleid van de PVV, en niet het beleid van de achterban, ik ben dus niet gerust gesteld. Kan het wel waarderen dat je mee zou lopen in een protestmars.

Wilders is net zo sterk als zijn achterban. Als die hem laten vallen, kan hij mooi in de zandbak gaan spelen. Maar hij heeft dat zelf ook gezegd. Ik zal het opzoeken voor je. Die hou je tegoed van me.

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:18

Teddy321 schreef:
Citaat:

Zal het even navragen aan Leonoor

Wie is dat nou weer?

LEVE DE REPUBLIEK, WEG MET ORANJE
Laatst bijgewerkt door janesmith op 16-07-10 12:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:20

;) dat merk je vanzelf

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:26