Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Waarom zou ik dat als PVV aanhanger niet mogen zeggen?
Elke partij heeft zijn goede en slechte kanten en ik zeg gewoon eerlijk hoe het is.Moet je als aanhanger alleen maar altijd met alles eens zijn?Nee ik zeg gewoon wat ik ervan vind,ook al komt dat negatief over voor mijn partij.Ik vertel gewoon de waarheid,ook al is die soms niet leuk om te horen.
Ik ben suporter van feynoord,maar dat wil niet zeggen dat ze altijd de beste zijn en dat ze nooit gemeen voetballen?
Ook over feyenoord zeg ik wel eens negatieve dingen,zolang ze maar de waarheid zijn.Dat zou iedereen moeten doen,dan zou er ook meer vrede zijn denk ik.
Karl66 schreef:Goyha, wat mij dus verbaast is dat je voor een partij kiest, die er bij voorbaat voor zorgt dat ze niet bang hoeven te zijn voor regeringsverantwoordelijkheid door eenzinnig breekpunt te bedenken (het hoofddoekjesverbod) En dat je kiest voor een partij die als programma een aantal goed klinkende oneliners heeft, zonder onderbouwing hoe ze dat gaan bereiken en wat voor gevolgen dat onder andere voor jou heeft. Onder het motto dat merken we vanzelf wel na de verkiezingen.
Vind je het dan niet belangrijk dat een partij vantevoren vertelt hoe ze iets willen bereiken en niet alleen wat ze willen bereiken?
Toekie schreef:gohya schreef:Waarom zou ik dat als PVV aanhanger niet mogen zeggen?
Elke partij heeft zijn goede en slechte kanten en ik zeg gewoon eerlijk hoe het is.Moet je als aanhanger alleen maar altijd met alles eens zijn?Nee ik zeg gewoon wat ik ervan vind,ook al komt dat negatief over voor mijn partij.Ik vertel gewoon de waarheid,ook al is die soms niet leuk om te horen.
Ik ben suporter van feynoord,maar dat wil niet zeggen dat ze altijd de beste zijn en dat ze nooit gemeen voetballen?
Ook over feyenoord zeg ik wel eens negatieve dingen,zolang ze maar de waarheid zijn.Dat zou iedereen moeten doen,dan zou er ook meer vrede zijn denk ik.
Dat mag je best zeggen, ik vind het alleen uiterst vreemd. En dan bedoel ik niet het bekritiseren van je partij (dat moet zeker kunnen) maar wát je zegt.
Als ik het goed begrijp zeg je het volgende: Wilders gebruikt zijn anti-Moslim standpunten (waarmee hij imo veel onrust veroorzaakt en onderscheid maakt) om kiezers te trekken. Eenmaal in de regering gaat hij andere partijpunten (zorg e.d.) proberen uit te voeren omdat dat met zijn anti-Moslim standpunten niet gaat lukken?
Wat vinden de pvv aanhangers trouwens van het filmpje wat ik net plaatste? (sorry als jullie hier een stuk terug al iets over gezegd hebben)
gohya schreef:windhond schreef:Ik vind het onbegrijpelijk dat een (politieke) moord begrijpelijk wordt gevonden. Mag ik?
Dát vind ik ook onbegrijpelijk!
Niemand maar dan ook niemand verdient het om vermoord te worden.
Maar ik begrijp wél wat ze ermee wil zeggen.Laten we dat maar gewoon vergeten dat stukje over moord.
gohya schreef:Dat heb je goed begrepen "Toekie" zo is het ook.
Zo trek je heel veel kiezers,als je het slim aanpakt.
Ik weet zoals ik praat hoor je miss. bijna nergens,je staat er versteld van?
Kan ik begrijpen,maar ik zeg het zoals ik denk dat het is.
Toekie schreef:Idd Angela, ik ga er verder niet meer op in. Ik geef toe: dat lukt me niet. Niet vanwege gebrek aan argumenten, maar gevoelsmatig.
En wat vindt je nou van het filmpje Gohya? Ik ben oprecht erg geïnteresseerd. Want dit is dus hoe PVV debatteert.
Ben benieuwd hoe pvv kiezers hierover denken.
gohya schreef:Ik heb het filmpje niet bekeken want mijn mening is toch alleen maar beangstigend.
En aangezien ik jullie niet nog meer angst wil geven doe ik dat maar niet meer.
Ik voel me niet bepaald serieus genomen nu,terwijl ik al die tijd netjes blijf in het topic en alleen maar zeg hoe ik erover denk.
Wat ik ook denk of zeg,het is steeds niets van waar toch?
Ik laat het hierbij.
gohya schreef:heb het filmpje niet bekeken want mijn mening is toch alleen maar beangstigend.
En aangezien ik jullie niet nog meer angst wil geven doe ik dat maar niet meer.
Ik voel me niet bepaald serieus genomen nu,terwijl ik al die tijd netjes blijf in het topic en alleen maar zeg hoe ik erover denk.
Wat ik ook denk of zeg,het is steeds niets van waar toch?
Ik laat het hierbij.
Toekie schreef:Gohya: Het filmpje is van een debat. Je ziet iemand van de PVV tegenover iemand van GroenLinks. Waarom zou je dit niet willen zien?Sluit je je ogen nu voor iets wat misschien best pijnlijk is? En ik bedoel dit absoluut niet gemeen. Heel jammer dit! Ben het wel met Heino eens eerlijk gezegd.
Toekie schreef:Overigens heeft het niets te maken met wie gelijk heeft (feiten en cijfers daargelaten). In een discussie kom je over en weer met tegenargumenten. En het spijt me, tot nu toe zie ik veel afhakers en/of het negeren van bepaalde berichten of zelfs het persoonlijk worden ipv inhoudelijk ergens op ingaan. Dat vind ik gewoon jammer.
Toekie schreef:Ik vind wel dat ''mensen van de straat'' vertegenwoordigd moeten worden in de kamer. Maar op een fatsoenlijke manier.