Authentic schreef:Volgens de website moet ze hier nog aan voldoen:
- plan en concrete afspraken invulling Wereldschool, hoe ziet het programma, het profiel en de begeleiding er feitelijk uit
- toestemming leerplichtambtenaar voor het volgen van onderwijs via de Wereldschool
- meer ervaring opdoen in solozeilen ( met gebruikmaking van de nieuwe veiligheids- en navigatieapparatuur)
- EHBO watersport cursus gevolgd hebben
- concreet plan en ervaring opdoen met slaapmanagement
- uitgewerkt en volledig veiligheidsplan (met aanvulling van de door de Raad ingeschakelde zeildeskundige)
- lijst met vluchthavens
- plan voor communicatie met de wal
- overzicht en inzicht van stappen ter waarborging van de veiligheid aan wal in de havens
- inzicht in de samenstelling, omvang, en werkwijze van het walteam.
- aanwezigheid secundaire stroomvoorziening
- ontwikkelt hebben van copingsvaardigheden ervaring opgedaan in problematische situaties
- uitwerking concreet van de begeleiding van gezin....
- samenspraak plannen en instemming van moeder hierop. Moeder wil zekerheid over de veiligheidsmaatregelen en over het feit dat Laura begeleid zal worden
- dit alles met instemming en ondersteuning van vader
Toch wel een aantal cruciale punten. En als ik dit lees zie ik ook niet in hoe Jeugdzorg haar droom aan puin zou helpen. Het lijken mij toch wel dusdanig belangrijke dingen, en als ze hier aan werkt zit het er misschien in dat ze zou mogen vertrekken.
leeuwendeel heeft ze reeds aan voldaan
maar vertel mij eens hoe ze meer solo uren kan maken
als ze van bjz helemaal niet zeilen mag ?