Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Marr schreef:Net of ze dna zoveel verdienen aan die mensen als ze een prive club hebben
Citaat:Ik stem zeker niet toe, kan me niet heugen dat ik dat geschreven heb. Dat ze in Belgie schermen met kreten als moord en dood door schuld prima, maar mij gaat dat te ver
x_Marr schreef:Net of ze dna zoveel verdienen aan die mensen als ze een prive club hebben
katiavl schreef:Citaat:Ik stem zeker niet toe, kan me niet heugen dat ik dat geschreven heb. Dat ze in Belgie schermen met kreten als moord en dood door schuld prima, maar mij gaat dat te ver
Heb je iets tegen belgen, iets tegen mij
Is het omdat ik van het buitenland ben dat ik geen feiten mag aankaarten
als de rokers het niet gedaan hebben, zeg het me dan wie is de oorzaak van passieve sterfte voor iemand die er niet voor gekozen heeft te roken. Ik brand van verlange naar een antwoord
katiavl schreef:Heb je iets tegen belgen, iets tegen mij
Is het omdat ik van het buitenland ben dat ik geen feiten mag aankaarten
als de rokers het niet gedaan hebben, zeg het me dan wie is de oorzaak van passieve sterfte voor iemand die er niet voor gekozen heeft te roken. Ik brand van verlange naar een antwoord
MISTRAL94 schreef:Wahahahaha kon het toch proberen
MISTRAL94 schreef:De rokers in je omgevingMaar met bewijzen zou ik niet komen aangezien ik dan al tussen 6 planken lig
aangezien ik geen vader heb hoef ik daar ook niet voor te vechten
![]()
naadje24 schreef:en wie is de moordernaar dan? alle rokers dan maar?
beetje krom om iedereen over 1 kam te scheren......
wie klaag jij aan dan als jouw vader (vb) vermoord word?
ga jij alle rokers de rechtbank intrekken? en welke bewijzen ga je op tafel leggen dat de kanker daadwerkelijk daardoor kwam?
niet haatdragend bedoeld, ik ben gewoon benieuwd
naadje24 schreef:MISTRAL94 schreef:De rokers in je omgevingMaar met bewijzen zou ik niet komen aangezien ik dan al tussen 6 planken lig
aangezien ik geen vader heb hoef ik daar ook niet voor te vechten
![]()
er staat toch (vb) dus voorbeeld.....wie dan ook in je naaste omgeving.....
en dan zijn rokers dommer![]()
nu kan ik die opmerking weer aanhalen
naadje24 schreef:zeker een goed plan en gooi ik mijn rokerige kleding in de was gewoonweg omdat ik het heerlijk vind om schone kleding aan te trekken...en ik de volgende dag weer mag balen dat andere dat niet hebben gedaan
idd katiavl...je kan niet alle rokers verantwoordelijk leggen...dus laat sommige gewoonweg wat in hun waarde en laat hun hun sigarretje gewoon buiten roken of in de daarvoor bestemde ruimtes
naadje24 schreef:zeker een goed plan en gooi ik mijn rokerige kleding in de was gewoonweg omdat ik het heerlijk vind om schone kleding aan te trekken...en ik de volgende dag weer mag balen dat andere dat niet hebben gedaan
idd katiavl...je kan niet alle rokers verantwoordelijk leggen...dus laat sommige gewoonweg wat in hun waarde en laat hun hun sigarretje gewoon buiten roken of in de daarvoor bestemde ruimtes
naadje24 schreef:omdat er van de tegenpartij (ook jij) ook nog steeds steken onder water worden gegeven....en ik dwing ook niemand mijn rook op als je misschien goed gelezen zou hebben ...
naadje24 schreef:omdat er van de tegenpartij (ook jij) ook nog steeds steken onder water worden gegeven....
en ik dwing ook niemand mijn rook op als je misschien goed gelezen zou hebben ...