Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LarissaXX schreef:Als sp er als winnaar uitkomt kan heel NL beter meteen zo ver mogelijk weg emigreren.
figora schreef:Vergeten jullie dat de SP communistisch is????
Je mag van mij best SP stemmen, geen probleem, maar het is een extreem linkse partij, net als dat Wilders Extreem rechts is, extreem is nooit zo geweldig.
Aimee schreef:Zeg Quatrohorses en Arabian-girl... dit was een topic waar op een leuke manier gediscussieerd werd door mensen met verschillende meningen, zonder de ene mening af te keuren en de andere goed te keuren... zonder tendentieuze opmerkingen, zonder over en weer geschreeuw....
Bij deze wil ik jullie vragen óf ook op die manier hier te posten óf lekker ergens anders jullie "mening" te verkondigen.
furious schreef:Valt me op dat een aantal de SP zo slecht is! En toch (volgens de peilingen) stemmen best wel veel mensen daar op. Gek!
figora schreef:Vergeten jullie dat de SP communistisch is????
Je mag van mij best SP stemmen, geen probleem, maar het is een extreem linkse partij, net als dat Wilders Extreem links is, extreem is nooit zo geweldig.
Aimee schreef:furious schreef:Valt me op dat volgens een aantal de SP zo slecht is! En toch (volgens de peilingen) stemmen best wel veel mensen daar op. Gek!
Lees het hele topic door en je eerste zin is niet meer van toepassing.... dat komt alleen uit het geschreeuw van de laatste bladzijden naar voren..... misschien voelen mensen die rechts stemmen zich in het nauw gedreven? Aanval is de beste verdediging
Vue schreef:Valt me trouwens ook op dat vooral de jongeren onder de stemmers extreem kiezen.
SP en wilders liggen daar erg goed in de markt.
Vue schreef:Precies.
Meningen zijn prima, mits onderbouwd.
Lukweg rondschreeuwen heeft niemand wat aan.
Aimee, even offtopic; wat is er mis met de marechaussee ??\
edit; ja hoor, daar was ik weer ja.
furious schreef:Aimee schreef:Lees het hele topic door en je eerste zin is niet meer van toepassing.... dat komt alleen uit het geschreeuw van de laatste bladzijden naar voren..... misschien voelen mensen die rechts stemmen zich in het nauw gedreven? Aanval is de beste verdediging
Ik onthoud niet wat er aan het begin is gezegd, dus reageer maar op de laatste reacties. En die zijn daar nogal negatief over
furious schreef:Ik onthoud niet wat er aan het begin is gezegd, dus reageer maar op de laatste reacties. En die zijn daar nogal negatief over
chevax schreef:@Figora: vind je de SP werkelijk erger dan Wilders?
furious schreef:Vue schreef:Valt me trouwens ook op dat vooral de jongeren onder de stemmers extreem kiezen.
SP en wilders liggen daar erg goed in de markt.
Ja iderdaad ik ken er ook veel van mijn leeftijd die of SP of Wilders stemmen
tientjeh schreef:sp en wilders zijn rechts, dus niet links
Aimee schreef:figora schreef:Vergeten jullie dat de SP communistisch is????
Je mag van mij best SP stemmen, geen probleem, maar het is een extreem linkse partij, net als dat Wilders Extreem links is, extreem is nooit zo geweldig.
Ja... want SP is niet communistisch, communistische partijen zijn verboden in Nederland.
Wat is er mis met extreem? Graag onderbouwing... zo kan ik ook roepen dat centrum-partijen niets zijn.... waarom? Nou, ze doen het niet bepaald goed de laatste jaren![]()
Sammie schreef:Straks krijgen we nog een Sp/wilders coalitie
Citaat:Ik vind eigenlijk dat het goed gaat met Nederland, economie gaat vooruit. Ik zie nog wel vier jaar Balkenende zitten.
Fyenna schreef:Jeeeej m'n ouders hebben beide Wilders gestemd![]()
Het zijn dus niet alleen de jongeren die 'extreem' stemmen