Bullebeest schreef:Door kandidaten op de lijst
Is heel wat anders dan parlementariers in de 2de kamer.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:journee schreef:Als iemand alleen voorletters en achternaam noteert, dan weet toch niemand of iets door een man of vrouw is geschreven? Alleen de eigen docenten kunnen dan geen beoordelingen geven omdat die natuurlijk al weten wie wie is. Zolang de beoordeling dan door onafhankelijke personen wordt gedaan zou dat geen probleem moeten opleveren. En als mensen hun proefschrift verdedigen, dan achter een gordijn met stemvervormer?
De groep mensen die voldoende kennis heeft om een PHD over een bepaald onderwerp te kunnen beoordelen is echt heel erg klein vaak. Iedereen kent elkaar wel en ze kennen dus ook vaak de onderzoeker die de PHD geschreven heeft.
_Mar3 schreef:[ Afbeelding ]
Toch wel jammer dat sommige partijen zo vaak worden uitgenodigd en andere partijen vrijwel niet. De media lijkt hierdoor minder objectief.
_Mar3 schreef:[ Afbeelding ]
Toch wel jammer dat sommige partijen zo vaak worden uitgenodigd en andere partijen vrijwel niet. De media lijkt hierdoor minder objectief.
fransje23 schreef:_Mar3 schreef:[ Afbeelding ]
Misschien worden ze wel uitgenodigd maar komen ze niet?
Benzz schreef:_Mar3 schreef:[
Nieuws van de dag zitten ze vaak genoeg, net als ongehoord Nederland.
Omroepen bepalen echt zelf wie ze uitnodigen.
_Mar3 schreef:FvD heeft op meerdere manieren geprobeerd om ertussen te komen. Maar zijn bijna niet welkom.
MarlindeRooz schreef:_Mar3 schreef:FvD heeft op meerdere manieren geprobeerd om ertussen te komen. Maar zijn bijna niet welkom.
Maar ze hebben niet elke uitnodiging aangenomen. Ik heb ook het idee dat partijen als Ja21, FvD en PVV vaak ook niet komen omdat hun kracht niet ligt bij inhoudelijke langere discussies. Maar meer bij korte video’s en uitspraken. Daar ligt meer bereik bij hun mogelijke kiezers.
prompter schreef:Ik vind FvD heel slim inspelen op de ontevreden kiezer. Begin Corona: er moeten hele strenge lockdowns komen! Maar toen het sentiment omsloeg: Corona bestaat niet, weg met alle maatregelen!
Nu trekken ze weer ontevreden boeren aan met hun stikstofstandpunt. Ik zie weinig oplossingen voor alle problemen, maar het inspelen op het sentiment doen ze fantastisch.
mysa schreef:En anti-wolf. Stichting Annemieke is dol op ze. Afgrijselijke lui. Populisten op en top. Waar onvrede is duiken ze op om het vuurtje op te stoken en natuurlijk om betreffende kiezers te trekken.
_Mar3 schreef:Hoe ze campagne bedrijven zou lost moeten staan van of ze wel/niet uitgenodigd worden.
Enne, ze komen met een boel oplossingen. Namelijk gewoon het stikstof probleem benaderen op basis van empirische data, net als de rest van de wereld. Meer kerncentrales bouwen. Weer boren in Groningen en de Groningers ruimhartig compenseren. Uit de EU stappen. Enzovoort. Je kunt het oneens zijn met deze oplossingen, maar ze dragen ze wel aan.
fransje23 schreef:_Mar3 schreef:Hoe ze campagne bedrijven zou lost moeten staan van of ze wel/niet uitgenodigd worden.
Enne, ze komen met een boel oplossingen. Namelijk gewoon het stikstof probleem benaderen op basis van empirische data, net als de rest van de wereld. Meer kerncentrales bouwen. Weer boren in Groningen en de Groningers ruimhartig compenseren. Uit de EU stappen. Enzovoort. Je kunt het oneens zijn met deze oplossingen, maar ze dragen ze wel aan.
Zou wel hebben als ze het ook hadden laten door berekenen.
Waarom zouden Groningers een flinke compensatie maar moeten slikken maar boeren niet mogen worden uitgekocht?
Wat is het verschil?
mysa schreef:FvD vind ik afgrijselijke lui. Had het beter op moeten schrijven. Vind het van die stichting alleen jammer.
Edit: aangepast.
_Mar3 schreef:Het ding is dat hun plannen lastig door te berekenen zijn omdat het echt een lange termijn visie is. In een interview met weltschmerz wordt dat uitgelegd door de bestuursleden van FvD.
_Mar3 schreef:mysa schreef:FvD vind ik afgrijselijke lui. Had het beter op moeten schrijven. Vind het van die stichting alleen jammer.
Edit: aangepast.
Ik weet niet wat je bedoelt met de stichting.
Maar je noemt ze nog steeds afgrijselijke lui, dus een persoonlijke aanval. Bedoel je dat je hun ideeën afgrijselijk vindt?