charrr91 schreef:Ik ben er kapot van. Het is de hond van de schaapskudde waar ik al 16 jaar vrijwilliger ben. Dit kan zo toch niet langer??
Ja dat snap ik helemaal. Sterkte

Is de hond al gevonden of zoeken ze nog?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tienus63 schreef:Allemachtig zeg!
Sterkte voor de betrokkenen en heftig om mee te maken.
Ik kan me voorstellen dat er toen nog niet eens zo zeer aan een wolf in de buurt gedacht werd.
Of dat die gedachte verworpen werd, want er waren immers amper tot geen meldingen.
Ook al verandert er niets door, ik zou het voorval toch achteraf even insturen naar geen wolf en wijs met wolven.
Alleen al zodat het gedocumenteerd wordt.
Contact gegevens van beide staan in de openingspost van dit topic.
MarlindeRooz schreef:charrr91 schreef:Ik ben er kapot van. Het is de hond van de schaapskudde waar ik al 16 jaar vrijwilliger ben. Dit kan zo toch niet langer??
charrr91 schreef:Ik ben er kapot van. Het is de hond van de schaapskudde waar ik al 16 jaar vrijwilliger ben. Dit kan zo toch niet langer??
charrr91 schreef:MarlindeRooz schreef:
Ik weet het niet. De schaapherder heeft nog niet gereageerd wat zeer begrijpelijk is. Heb aangeboden eventueel te helpen zoeken. Ik voel me even heel machteloos
Ceetje_bokt schreef:Captain schreef:Wel goed dat het nu eens gefilmd is.. al zal het wel weer te pixelig zijn en dat is gewoon een loslopende wolfshond hoor!!!1!1!1
Dat zou goed nieuws zijn, want die zijn niet beschermd
Citaat:Speuld Ermelo Gelderland
03-09-2025
Aanval op schapen, 1 schaap gedood.
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
Geenwolf.com
Citaat:Hilversum Noord-Holland
03-09-2025
09.45 uur
Wolf gezien thv de melkweg. Hij liep in de richting van s Graveland, boekestyn.
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
Geenwolf.com
Ceetje_bokt schreef:Captain schreef:Wel goed dat het nu eens gefilmd is.. al zal het wel weer te pixelig zijn en dat is gewoon een loslopende wolfshond hoor!!!1!1!1
Dat zou goed nieuws zijn, want die zijn niet beschermd
Onali schreef:Ceetje_bokt schreef:Dat zou goed nieuws zijn, want die zijn niet beschermd
Captain bedoelde het sarcastisch.
Althans, zo lees ik het.
Reactie van de massa: het zal wel een loslopende wolfshond zijn.
tienus63 schreef:Zichtmelding Hilversum NH, vanochtendCitaat:Hilversum Noord-Holland
03-09-2025
09.45 uur
Wolf gezien thv de melkweg. Hij liep in de richting van s Graveland, boekestyn.
#geenwolf
Geenwolf.com
[ Afbeelding ]
Bron geen wolf
https://www.facebook.com/share/p/1KqrQX ... tid=wwXIfr
RanjaRietje schreef:tienus63 schreef:Zichtmelding Hilversum NH, vanochtend
[ Afbeelding ]
Bron geen wolf
https://www.facebook.com/share/p/1KqrQX ... tid=wwXIfr
Is dit een van de eerste keren dat er hier een wolf gezien word of gebeurt dit vaker al, want dan zijn ze straks ook zo eens richting de grotere steden en dorpen