Cowboy55 schreef:Hannanas schreef:Ja het lijkt wel een klucht.
Bibliotheek directrice nu ontslagen vanwege het feit dat er boeken beschikbaar zijn die niet in het straatje van trump passen.
Boeken zonder plaatjes?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roodvos schreef:Midden-Oostentrip vergroot zorgen belangenverstrengeling Trump - https://nos.nl/l/2567451
Over corruptie, belangenverstrengeling en zelfverrijking.
Zelfs Trumps eigen achterban vindt het accepteren van een vliegtuig verontrustend.
Loretta schreef:_San87_ schreef:Moody's heeft de AAA-kredietstatus van de VS verlaagd naar AA1.
Ik ben geen econoom. Maar voor zover ik het zien kan is dat geen goed nieuws voor een land dat de wereldmunt altijd heeft gebruikt om zulke enorme schulden te kunnen maken
Loretta schreef:_San87_ schreef:Moody's heeft de AAA-kredietstatus van de VS verlaagd naar AA1.
Ik ben geen econoom. Maar voor zover ik het zien kan is dat geen goed nieuws voor een land dat de wereldmunt altijd heeft gebruikt om zulke enorme schulden te kunnen maken
Lieser schreef:_San87_ schreef:Ze konden altijd zulke schulden maken omdat de dollar de wereldmunt is. Nu de kredietstatus naar beneden bijgesteld is, wordt de staatsschuld groter.
Alleen de rente op de schulden wordt hoger, toch?
Loretta schreef:Hoe groot zijn de gevolgen van die kredietscore verlaging precies?