Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:Ik heb nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik hoop die van mij (nu 27) ook niet zo oud wordt als mijn vorige (34).Ik realiseerde me wel vandeweek dat ik eigenlijk blij ben dat mijn oudje van 29 anderhalf jaar geleden overleden is, voor de grote hoeveelheid aanvallen op paarden in die regio.
Hij stond in Wekerom.
DubbelFun schreef:Femke_Tweety schreef:Ik heb nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik hoop die van mij (nu 27) ook niet zo oud wordt als mijn vorige (34).Ik realiseerde me wel vandeweek dat ik eigenlijk blij ben dat mijn oudje van 29 anderhalf jaar geleden overleden is, voor de grote hoeveelheid aanvallen op paarden in die regio.
Hij stond in Wekerom.
Citaat:Putten Gelderland
04-10-2024
17.50 uur
Wolf kwam achter ons aanlopen 17.49uur Peppelerweg bij de Leemput in de s bocht liep hij achter ons aan richting dorp. We zijn gaan schreeuwen en hebben de honden gauw in de fietskar gedaan. Hij was niet onder de indruk van ons geschreeuw. Even later liep hij het bos in richting de bostoren. En bleef onder dekking paralel met ons meelopen.
Wolf is ook nog op de oude garderenseweg gezien.
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
Mist schreef:Ik was samen met de originele topic starter één van de twee mensen die deel 1 hebben behartigd zeg maar. Wij werden toen uitgekotst voornamelijk door de groene hulken. Maar mijn omheining zoals die in mijn profiel staat staat al sinds lang voor Corona. Dus ik hoef echt me echt niet in te lezen zoals jij aangeeft
DuoPenotti schreef:Jessix schreef:Dan moet je mij niet quoten DP als je het niet tegen mij heb.
jij hebt het over negatief. Daar reageerde ik op...
En als je dan de hele pagina leest, weet je dat ik het niet persoonlijk tegen jou had...
maar laten we het over verwarring hebben.
Ik heb het enkel over de mensen die steeds zuigen over die dit niet doet en die dat niet.
En wie zich daar in herkent mag die schoen aandoen, de rest niet...
Onali schreef:Schapen zijn dus tussen 10 en half 11 's morgens gepakt achter onze stal.
Ginkelseweg Leersum.
Nyaleti schreef:Onali schreef:Schapen zijn dus tussen 10 en half 11 's morgens gepakt achter onze stal.
Ginkelseweg Leersum.
Gadsamme![]()
Staan jouw shetjes in een grote kudde of met z'n 2en?
Kun je nog iets van actie ondernemen nu of is het 'hopen op het beste'?
(En dat bedoel ik niet met dezelfde toon als de laatste paginas van dit topic maar vanuit oprechte bezorgdheid)
Popstra schreef:Herken me daar niet in maar je bedoeld mij wel.
Misschien moet jij dit hele wolven gedoe eens een beetje los laten want je zit ganse dag op dit forum en je word steeds zuurder en redelijk onbeschoft tegen mensen die het eens niet met je eens zijn!
Syrianda schreef:Mist schreef:Ik was samen met de originele topic starter één van de twee mensen die deel 1 hebben behartigd zeg maar. Wij werden toen uitgekotst voornamelijk door de groene hulken. Maar mijn omheining zoals die in mijn profiel staat staat al sinds lang voor Corona. Dus ik hoef echt me echt niet in te lezen zoals jij aangeeft
Nette afrastering. Ik zie dat je ook gaas op de grond hebt gelegd.
Is dit zodat de wolf er liever niet dicht naast je raster gaat lopen?
Of dat ze er niet kunnen graven?
Mijn vriendin heeft een kudde zeldzame schapen rassen.
Deze dieren liepen altijd veel buiten. Alleen in de maanden met echt slecht weer staan ze s nachts op stal.
Nu met de wolf in de nabijheid gaan ze het hele jaar door s nachts op stal en Staan ze ook op stal als ze niet thuis zijn.
Om geen risico te lopen.
Maar omdat zij MS heeft is het vele werk extra dat ze er nu van heeft echt van negatieve invloed op haar lijf.
Een raster plaatsen is bij hun eeg lastig vanwege waterschaps activiteiten. Volgens mij mag het zelf niet eens.....
Zij hanteert nu een "uitsterfbeleid" zoals ze dat noemt. Het kan gewoon niet meer door al het extra werk dat ze ermee heeft.
Ontzettend sneu want ze haalt er zoveel plezier uit.
Het is niet altijd zo zwart wit of je wel of niet een hekwerk hebt.
Dreamboy schreef:DuoPenotti schreef:Nee aub geen pb. Laat openbaar maar zien wat iemand wil zeggen.
Ben er wel klaar mee.
Ik, en ik denk vele met mij zijn ook klaar met dat geruzie van jullie.
Wintu schreef:Ik zeg niet dat ik voor de netten ben, dat vind ik namelijk rotdingen, dus heb daar geen overtuiging en uiteenzetting voor nodig. Ging mij puur om het standpunt van de provincie.
Femke_Tweety schreef:Omdat dat de praktijk kan zijn die sommige mensen vergeten.
Mensen die denken dat er voor iedereen met wolven in de buurt een simpele oplossing is.
En die is er niet voor iedereen kant en klaar.
Er wordt naar mijn zin soms te makkelijk en te hard geoordeeld.
Ik snap volledig dat mensen die het kunnen opbrengen kiezen voor het plaatsen van extra veilige hekken, en ik geef ze gelijk ook.
Tegelijkertijd veroordeel ik níet meteen de mensen die dat niet doen.
Dreamboy schreef:DuoPenotti schreef:Nee aub geen pb. Laat openbaar maar zien wat iemand wil zeggen.
Ben er wel klaar mee.
Ik, en ik denk vele met mij zijn ook klaar met dat geruzie van jullie.
DuoPenotti schreef:Wintu schreef:Ik zeg niet dat ik voor de netten ben, dat vind ik namelijk rotdingen, dus heb daar geen overtuiging en uiteenzetting voor nodig. Ging mij puur om het standpunt van de provincie.
Zei ik dan dat je voor bent?
Overtuiging, uiteenzetting?
Ik vraag zelfs nog wat je bedoeld en probeer het te verduidelijken.
Wat is dat toch vandaag?
DuoPenotti schreef:Wintu
Ik vroeg zelfs nog wat je bedoelde. Dat was voor mij niet duidelijk dus.
En ik dacht dus dat je daarin je antwoord zocht.
Niet dus...
Had de moeite gedaan het voor je op te zoeken...
Graag gedaan
MairiMacBran schreef:Ik kan het artikel niet meer vinden…